Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Hvor lenge lever en katt? Jeg har møtt en flott fyr. Problemstillingen er at han har en datter og hun har en katt som er hennes beste venn. Her om dagen luftet vi tanken litt om å flytte sammen etterhvert. Problemet er katten! Både jeg og den ene sønnen min er hyperallergiske mot katter. Røde kløende øyne, følelsen av "hårball" i halsen og blir tett i nesa. Medisiner hjelper litt der og da, men ikke nok til at vi kan leve med en katt i huset. Men mannen vil så klart ikke tvinge dattera si til å kvitte seg med katten. Så med mindre ikke barnets farmor ønsker å ha katten (da vil hun jo fortsatt se den ofte), så kan vi heller ikke flytte sammen. Barna er 4-8 år, så det er lenge til de forlater redet og vi kan gi bort katten Sååhheee... Hvor lenge lever en katt?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 En katt kan leve opptil 20 år. Ca.15 år er normal levetid for en katt, men 20 år er ikke uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 det kommer vel an på om de bor nærme en motorvei?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Det beste for alle måtte vel isåfall være at katten flytter inn i det andre hjemmet til moren. Om dere må avlive eller omplassere katten, får nok ikke du og din sønn særlig høy stjerne i boka av datteren...
magica fra tryll Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Jeg hadde 2 katter som levde i 20 år...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Ok.. Så da blir det ca 18 år til vi kan flytte sammen OH JOY
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 De kattene jeg har hatt har blitt mellom 10-15 år.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Varierer. De kan bli 20 år, men noen blir ikke mer enn 10 eller 3. Det kommer jo litt an på omstendighetene, og om man bor nærme vei etc. Om katten blir sjuk osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå