Gå til innhold

Kjenner jeg blir litt småirritert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har ikke lest bloggen, men tenker at det er opp til hver enkelt å finne ut hva som er best for dem.

Før jeg vet hele historien og alt bak det, så er det ikke min sak å komme med en dom. Og egentlig ikke da heller ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg vet ikke hennes historie, eller grunn, så sier ikke noe på det jeg. Bedre å la vær å dømme, når man ikke kjenner henne eller all fakta i saken.

Skrevet

Om man studerer, uansett om det er nettbasert, har man ikke "fri" bare fordi man er hjemme. Man må faktisk lese for å klare seg igjennom studiet!

Skrevet

Hun skal begynne å studere sier hun (noe hun har sagt før også, men blir aldri)

Ungene har gått i Barnehage leeenge!

Syns det er ganske dårlig egentlig.

Skrevet

Pass deres egne saker... Blogger er tydeligvis de nye vinduene som surmaga nabokjerringer kikker gjennom med dømmende blikk.

Skrevet

Whatever. Jobber selv i barnehage og syns det er synd at ungene må gå 100% når de ikke Må.. Ungene blir sliten av å være i barnehagen. ikke skjønner jeg hvordan mor har samvittighet til å ha barna fulltid i barnehage når hun selv går hjemme. Og JA, sånne foreldre snakkes det om i barnehagen.

Skrevet

Hun skal studere, det ene barnet har en alvorlig sykdom som krever mye av tiden hennes. Det var i alle fall to grunner, så finnes det kanskje grunner vi ikke kan lese oss til på bloggen.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Finner vist mye kos om meg selv når eg googler meg! :-p

Enkelt å greit så har barn godt av å være i barnehagen da dem får sosial omgang med andre barn. Nå må du ikke tro dem er der fra barnehagen åpner til den stenger (07-16) Eg leverer dem som regel 09.30 som er siste frist, så henter eg dem 15.00! :)

Må ha full plass til Martin siden eg og Julie OFTE er på sykehus og det er ingen som kan passe han nonstop hele tiden når vi er borte når han ikke gikk i barnehagen! Og når du skrev dette innlegget, så var det vel rett før skolestart? Og halvåret før som eg for det meste brukte i Oslo på Rikshospitalet leste eg som privatist ! :)

Man finner ut mer om man bare går rett til personen og spør ;)

Skrevet

Jeg blir småirritert over slike bedrevitere som deg Hi.

Jeg er i mammapermisjon jeg, og sønnen min er i bhg man-fre og han storkoser seg! Fantastiske ansatte og en hel gjeng med flotte barn.

Uten å ha lest særlig om det så er det rettet en del negativitet mot mom4life, men her er mitt forslag;

Fei for din egen dør først.

Folk må ha lite å irritere seg over, om dette er et irritasjonsmoment ;) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...