Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Bare for å terge Oktoberspire2012 litt til
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 En gang husker jeg at jeg tenkte du er helt blåst. Husker ikke hva temaet var da. Men som oftest fremstår du som helt ok.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Jeg liker deg jeg Du har ofte gode svar, men snakker samtidig rett fra leveren! Du er ikke redd for å gå inn i diskusjoner, og må alltid ha det siste ordet I tillegg er jeg veldig imponert over hvor fint du takler to tette. Det høres slitsomt ut!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 En gang husker jeg at jeg tenkte du er helt blåst. Husker ikke hva temaet var da. Men som oftest fremstår du som helt ok. Jeg har mine stunder
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Jeg liker deg jeg Du har ofte gode svar, men snakker samtidig rett fra leveren! Du er ikke redd for å gå inn i diskusjoner, og må alltid ha det siste ordet I tillegg er jeg veldig imponert over hvor fint du takler to tette. Det høres slitsomt ut! Er typisk genene mine, tenk deg familiemiddager du hehe Slitsomt, men ville ikke byttet det ut for alt her i verdenen
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Jeg liker deg:) du er søt og veldig sterk vært igjennom mer en hva man egentlig skal, men ikke latt de knekke:) du er en god mor for dine små. Sant som Kira sier du er uredd for å gå inn i diskusjoner og backer opp om noen blir slengt dritt om:)
2 hjertegull :) Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 Til tider har du litt knotete ordlegging, det er litt vanskelig å forstå helt hva du mener, men synes du virker koselig og rettferdig. Du står for det du sier og diskuterer det gjerne Og så har du et koselig profilbilde!
☆☆☆ Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Du ser ut til å ha møtt mye motgang, men takler det tilsynelatende på en god måte
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Denne er ikke vanskelig for meg å svare på Jeg har lagt merke til at jeg veldig ofte er enig med deg og at jeg slipper å svare selv, kan bare signere ditt svar Jeg syns også du virker som en en reflektert person og en dame med mye empati. Du gir av deg selv og er ikke redd for å dele dine erfaringer
Cimorene Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 Tror du er en skikkelig løvemor, hvis noen skulle bølle med deg eller dine, så brøler du nok til før du feller de med en nakkebitt. Godt med hjerterom, og tror du er en lojal og raus venninne.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #11 Skrevet 1. september 2012 Tror du er en skikkelig løvemor, hvis noen skulle bølle med deg eller dine, så brøler du nok til før du feller de med en nakkebitt. Godt med hjerterom, og tror du er en lojal og raus venninne. Hehe, må bare svare deg jeg.. Enda jeg føler meg "hjemme" i første del av beskrivelsen din, så merker jeg hvor lett man kan fremstå anderledes enn man er i virkerligheten, ikke at jeg ikke ville beskyttet mine, det ville jeg helt klart, men (tro det eller ei) så er jeg av den sjenerte typen i virkerlig liv, blir noe handlings lammet av sosial angst. Men magien med slike forum er vel akurat det, her kan jeg være den ekte meg, fullt ut, uten å slite med angsten over å være i samme rom som dere, eller måtte se dere i øynene mens vi snakker, her inne kan jeg legge angsten min til side, og vise hvem jeg egentlig er, bak redselen Wow, for en åpenbaring på morgenen :-p
Musemorbr / Skrevet 1. september 2012 #12 Skrevet 1. september 2012 Jeg har vel allerede sagt at jeg synes du er skikkelig søt. Så da får jeg legge til at jeg synes du er veldig lettlikt og at jeg ikke har klart å finne noe å mislike med deg. Høflig, saklig og snill. Og så har du klart å reise deg igjen, etter noe jeg selv ikke vet om jeg hadde overlevd. All respekt til deg og de andre her inne som har det. Jeg blir så glad av å se dere være glade.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. september 2012 #13 Skrevet 1. september 2012 Denne er ikke vanskelig for meg å svare på Jeg har lagt merke til at jeg veldig ofte er enig med deg og at jeg slipper å svare selv, kan bare signere ditt svar Jeg syns også du virker som en en reflektert person og en dame med mye empati. Du gir av deg selv og er ikke redd for å dele dine erfaringer Signerer denne jeg.
Gjest overlord Skrevet 1. september 2012 #14 Skrevet 1. september 2012 Mitt umiddelbare inntrykk er at du er litt harry.
Gjest Miryks Skrevet 1. september 2012 #15 Skrevet 1. september 2012 Du er blant favorittbrukerne mine. Sier hva du mener og er aktiv i diskusjonene, selv om du har dysleksi. Det synes jeg er tøft gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå