Mamma_til_2 Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Nei det er vell bare leger som kan sykemelde!
Husbygger Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Fysioterapeuter kan sykemedle vet jeg. Men vet ikke om det er andre en de og legene som kan.
soleia Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 (endret) Manuellterapeutar og kiropraktorar kan sjukemelde for ein del muskel/skjelettrelaterte lidelsar i inntil 8 veker. Endret 1. september 2012 av soleia
Mamma_til_2 Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Men alle disse yrkesgruppene er jo leger på ett vis
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Og psykiatere, med de er jo også leger.
3 er nok! Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Fysioterapeuter kan ikke sykemelde (så sant det ikke er noe nytt de to siste årene), men kiropraktorer kan sykemelde. Manuell terapeutisk her jeg ikke. Jeg lurer på om de har en maks lengde på sykemeldinger de kanskje ut også...?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Vanlige fysioterapeuter kan ikke sykemelde. Leger, legespesialister, kiropraktorer og manuell terapeuter kan sykemelde.
Mamma_til_2 Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Men alle disse yrkesgruppene er jo leger på ett vis Nei, verken fysioterapeuter, manuellterapeuter eller kiropraktorer er leger. Ok, trodde disse var en type lege Men uansett, vet at kirpraktorer kan sykemelde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå