Gå til innhold

Hvordan reagerte deres barn på 3 mnd vaksinene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg gruer meg som bare det:/ Håper det ikke blir altfor ille etterpå med feber og slikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår fikk litt feber, men feber etter vaksine skal ikke gå så mye høyere en 39. Det er 1 av 10 barn som får feber etter vaksine. Jeg husker at jeg også grudde meg i tilfelle han fikk feber (noe han fikk). Men det gikk helt fint! Trengte masse kos og trøst og sov mer, men det er ikke værre enn at du ikke planlegger for mye dagen vaksinen tas, og la husarbeid ligge den dagen og bare gjør det om til en trøste/kose- dag! Alt går nok veldig fint :-D

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Storebror: Gråt godt da hun stakk, men gikk fort over til sinne virket det som. Lettere feber, og brukte det meste av dagen til å sove.

Lillesøster: Bare ser rart på helsesøstra når hun stikker, vrir ansiktet inntil meg, og bryr seg ikke. Sov en del resten av dagen..

Trøtthet og søvn er vist helt normalt, så jeg fikk beskjed om å bare la de sove som de ville.

Skrevet

Han ble trøtt, på kvelden fikk han lett feber. Ikke noe spesielt sutring, men han var jo slapp og dårlig.

Skrevet

Storebror: gråt litt da hun stakk, gikk fort over. Sov i fire timer for første gang (på dagtid), deretter tilbake til 30 min dagsoving frem til bhgstart..

Lillebror: hyyyylte da hun stakk, gråt i ca fem minutter. Ingen reaksjon etterpå.

Skrevet

Feber om kvelden (38,5) og nakkebæsj (mer flytende avføring enn vanlig). Ellers ingen reaksjon.

Skrevet

eldste her fikk litt feber utover kvelden

minste reagerte ikke i det hele tatt

det går gjerne greit;)

Skrevet

Min tok det på torsdag. Var ganske sutrete resten av torsdagen. Sovnet tidlig på kvelden. Dagen etter var hun fortsatt trøtt, men i godt humør. Sov for første gang to lange lurer på samme dag. Holdte seg ikke våken så lenge som hun bruker mellom sovingen. Ingen feber. Hylte godt da det stakk men gikk fort over. Det var nok like ille for meg siden jeg måtte holde henne hardt fast.

Skrevet

Jentene mine gråt med en gang, men de hadde ikke noe feber og sov ikke noe spesielt unormalt.

Skrevet

Reagerte på første stikket med å kaste opp.. Sov mye dagene etter, liten matlyst og sutrete..

Skrevet

Tre barn, ingen reaksjon hos noen av de i etterkant på noen av vaksinene.

De gråt noen tårer når hs stakk, men thats it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...