Gå til innhold

Se hit! Et tips til alle dere "uanonyme" :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en av de forferdelige anonyme her inne på anonymforumet. Kall meg gjerne anonym nr 143.

Legger merke til at de som signerer med nick ikke er spesielt glad i oss anonyme, men som det er sagt før, dette er et anonymforum...

Hva om dere som så gjerne vil signere med nick henger inne på skravlesiden i stedet, så slipper dere å bli plaget av de anonyme?

Problem solved!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller ikke. Men takk for omtanken. :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Hei! Jeg er en av de forferdelige anonyme her inne på anonymforumet. Kall meg gjerne anonym nr 143. Legger merke til at de som signerer med nick ikke er spesielt glad i oss anonyme, men som det er sagt før, dette er et anonymforum... Hva om dere som så gjerne vil signere med nick henger inne på skravlesiden i stedet, så slipper dere å bli plaget av de anonyme? Problem solved!!

Jeg kan bare snakke for meg selv, men de eneste anonyme jeg missliker, er de som hetser andre fordi de velger å bruke nick, eller er ufin i absolutt alle sine svar, alle de andre anonyme skal da fint få være anonyme, det får jo hetserne også for den saks skyld. Men jeg mener det er feigt å hetse noen som står her med nick, bare fordi man kan skrive nicket og gå inn på profilen til persjonen.

Og hvorfor skal man bli "utestengt" fra det mest aktive forumet, bare fordi man singnerer med nick?

Skrevet

Har ikkje problem med at folk er annonyme, men at ein skjuler seg bak annonymiteten til å slenge drit. Om du ikkje kan stå for det du seier, så ikkje sei det heller.

Skrevet

Et anonymforum gir en ikke rett til å hetse, og det er vel det som skaper irritasjon....

Skrevet (endret)

Har ikke noen problemer med anonymitet generelt, men når man går til personangrep på andre brukere uten å ha baller til å stå fram med nick blir jeg en smule forbanna.

Vær gjerne uenig bak anonymknappen, men når du (og da mener jeg ikke deg, HI, men generelt) hetser andre for meningene deres bør du stå fram med nick, både fordi vi nysgjerrige vil se hvem idioten er og fordi jeg synes de som må ta imot den stadige hetsen fortjener å få vite om det er en, to eller 10 brukere som angriper dem. Eller aller helst bli voksen og legge av seg den ufyselige oppførselen.

Endret av ★
Skrevet

hmm... jeg har ikkenoe problem med å respektere andres anonymitet og jeg kan god være anonym om andre på anonymforumet foretrekker at alle er anonyme, selvom jeg står for alt jeg skriver. eneste grunnen til at jeg (frem til dags dato) har skrevet nicket mitt når jeg skriver i anonymforumet er min egen uvitenhet. Hvor i heite er "anonymiseringsknappen"?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Har ikke noen problemer med anonymitet generelt, men når man går til personangrep på andre brukere uten å ha baller til å stå fram med nick blir jeg en smule forbanna. Vær gjerne uenig bak anonymknappen, men når du (og da mener jeg ikke deg, HI, men generelt) hetser andre for meningene deres bør du stå fram med nick, både fordi vi nysgjerrige vil se hvem idioten er og fordi jeg synes de som må ta imot den stadige hetsen fortjener å få vite om det er en, to eller 10 brukere som angriper dem. Eller aller helst bli voksen og legge av seg den ufyselige oppførselen.

Ikke bare det, men om noen først hetser de som står med nick, så burde de gi oss en sjanse til å kontakte dem privat, siden hets ikke hører til her inne på forumet generelt (ikke bare på anonym, men på alle forumene) så ligger det noe i det at så sterke uenigheter, burde man kunne ta på privaten.

Skrevet

HYggelig å hilse på deg, 143 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...