SagflisiHåret Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Har fjernet det flere ganger, nå er mini snart tre. Blir jo aldri ferdig med det, ser ikke spesielt delikat ut...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Hmm, det var jo litt lenge, enig i det...kan det være andre årsaker? Jeg ville spurt legen neste gang jeg var der!
Lillepromp blir storesøster Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Jenta mi har det også fremdeles. Hun er 3 år og 3 måneder... Har lurt på det samme selv.
☆☆☆ Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Min hadde rikelig fram til 2,5 mnd. Etter at jeg fjernet det med salisylolje kom det ikke tilbake.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Har nettopp hatt en runde på min treåring også. Han har veldig tykt og tett hår, og elsker luer/capser, så lurer på om det blir for tett rett og slett... Men jeg dynker hodebunnen med babyolje og lar det virke ti minutter. Så bruker jeg en gammeldags lusekam, med de fineste tinnene og kammer det bort. Må tas i 2-3 omganger, ellers blir han jo sår i hodebunnen. Minstemor har aldri hatt det...
maimora Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 3 åringen min har også en del skurv(?). Syns det har blitt mer det siste året. I tillegg har hun nesten helt hvitt hår, som ikke er så tykt så det vises godt:/
SagflisiHåret Skrevet 1. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2012 Vi har brukt salisyl, funker bra. Men hater å gjøre det og blir jo alltid nytt belegg, ikke så tett som før men klumper spredt. Ser ikke så fint ut!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Min 4.5 åring har også dette.. Har brukt salisyl mange ganger, men han HATER å vaske håret. Får helt panikk og det sitter jo i flere dager. Ser jo ikke så delikat ut det heller, selv om vi vasker det godt for å få det ut. Han har også veldig stritt og tykt hår, så tror det er vanskelig å få det ut. Minstemann hadde det når han var baby, men det ble borte etter en runde med salisyl. Han har veldig tynt hår da, så er litt lettere å få det bort, dessuten er han ikke livredd hårvask.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Alle mine fire barn har hatt det, tidligste det ble borte var rundt 6 mnd, men hun som hadde det lengst hadde det til hun ble 5 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå