Gå til innhold

Hva synes dere om meg da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo desidert være meg som har flest innlegg her inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må jo desidert være meg som har flest innlegg her inne

Ja, du rekker vel knapt nok gå på do innimellom alle innleggene...hihi

Skrevet

Noget schizofrene tendenser, meget bastant, og veldig opptatt av skrivefeil. En god mor med mange jern i ilden :P

Skrevet

Synes du er best du, Anonym! Du har alltid de beste svarene ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Persjonlighets forstyrrelser.. Desuten, det må feile deg noe, med tanke på hvor mange barn du får, jeg mener, på en dag kan du sitte med positiv test ene øyeblikket, og være fødeklar noen minutter etter :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...