Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Må jo desidert være meg som har flest innlegg her inne
Papegøyeblomst Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Må jo desidert være meg som har flest innlegg her inne Ja, du rekker vel knapt nok gå på do innimellom alle innleggene...hihi
Linerlen og pipipen Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Noget schizofrene tendenser, meget bastant, og veldig opptatt av skrivefeil. En god mor med mange jern i ilden
Magetaska Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Synes du er best du, Anonym! Du har alltid de beste svarene
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Persjonlighets forstyrrelser.. Desuten, det må feile deg noe, med tanke på hvor mange barn du får, jeg mener, på en dag kan du sitte med positiv test ene øyeblikket, og være fødeklar noen minutter etter :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå