Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Tisser jeg. Det er veldig deilig, men det kommer tiss ut. Før var jeg redd for å slippe meg løs og jeg holdt tilbake. Men når jeg ble trygg på partneren min slapper jeg av og lar det komme. Er dette normalt?
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Du tisser ikke. Du ejakulerer. Google it. Fullstendig normalt, og ufattelig deilig.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Whaat? Er dette noe alle kan få til?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Men det lukter tiss og det kommer masse.... Og det kommer fra samme sted som man Tisser. Trodde at når en jente sprutet kom det innenfra?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 Det er ikke noe troll. Jeg lurer på om dette er normalt. Jeg ble jo faktisk litt lettet over svaret ditt istad, myriks, men om du tror jeg lurer deg, så er det kanskje ikke normalt likevel da?
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Jo, det er veldig normalt. Men noe ved formuleringen din virker som om du prøver å gjøre deg dummere enn det du egentlig er. Nei, det er ikke tiss. Ejakulasjonsvæsken kommer ut av urinrøret, men er ikke urin. Som sagt, google it. Du får nok mer vettuge svar enn det småbrisne meg kan gi deg Om du er seriøs og ikke noe troll, så beklager jeg. Er litt ulv-ulv her inne, sabla mange troll som lusker under broer her for tiden.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Jeg har alltid hørt at når klitoris stimuleres så kan det føles som en må tisse og at en da holder igjen. Når jeg ikke holder igjen, så kommer det ganske mye, og jeg har følt at jeg Tisser. Mannen min har aldri sagt noe om det, han liker det, men jeg har vert usikker, og har derfor ikke spurt noen om det heller. Men her kan jeg spørre uten at noen vet hvem jeg er. Jeg skal Google, og se hva jeg kan finne. Takk for svar, Miryks....
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Vel, er nok vanligst at dette skjer når g-punktet stimuleres temmelig heftig. Men har hendt noen ganger med meg også, når klitten har fått gjennomgå. Bra at mannen din liker det! Hørt om flere menn som har fått stygga på å stimulere kjæresten sin siden de tror de har blitt tisset på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå