Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Så, fortell, på godt og vondt. Hva slags avtrykk har jeg lagt igjen her inne? (At jeg kommer med svada og annet tull vet jeg. Du anonyme som sier det støtt og stadig skal slippe å taste det inn på tastaturet :3)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Jeg ler ikke av deg, men med deg! Jeg liker humoren din og har et kjempe inntrykk av deg! Har inntrykk av at du og mannen lever i et sunt forhold der lidenskapen fremdeles består i aller høyeste grad! Du er raus, tolerant og liker det som er verdt å like her inne:)
cheni Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Du spyr ut edder og galle, men fremstår som intelligent. Bra svar, selv om du er krass og spydig. Ikke vondt ment, har skikkelig sansen for deg, og liker at du svarer sånn som du gjør
CaptainHindsight Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Liker deg Du virker veldig smart, som du gir litt faen, er morsom og har fine meninger. Av brukernavnet ditt så tror jeg du liker litt spill og slikt, og det gir pluss i margen
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Jeg synes du har mange skarpe svar, men de viser samtidig at du har en fantastisk sans for humor. Og jeg er veldig ofte enig med deg, du formulerer deg bare bedre enn meg. Også kommer jeg ikke over den kommentaren om at du var en sexguru. Så heretter kommer jeg alltid til å tenke på deg som det
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 Liker deg Du virker veldig smart, som du gir litt faen, er morsom og har fine meninger. Av brukernavnet ditt så tror jeg du liker litt spill og slikt, og det gir pluss i margen ...der krøp du garantert over på første plass blant favorittbrukere. Tror ingen har lagt merke til det før uten at jeg har påpekt det. Vil tro mitt (speilvendte) profilbilde hjelper litt på, though.
Gjest Siklerotte Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Jeg tenker at vi er veldig ulike, og at du ofte kommer med en god del usaklige og småteite kommentarer, men det hender at jeg liker dem også, så det er ikke bare negativt. Og så lurer jeg fra tid til annen om du kjenner mine bekjente fra samme område som deg, men det er bare fordi jeg innbiller meg at alle alltid kjenner alle fra litt mindre steder.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Ser for meg at du er ei real dame, ordentlig livat men med skikkelig temperament om noen tråkker deg på tærne Tror du er en lojal og god venninne som stiller opp med en skulder om noen trenger deg, da det virker som du har hatt dine utfordringer selv. Mulig jeg overtolker deg på den siste Jeg liker svarene dine veldig godt, og er ofte enig med deg. Du skriver reflektert og artig, og jeg flirer godt når du skyter fra hofta. Jeg liker damer som kaller en spade for en spade
Gjest Siklerotte Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Ja, og så tenker jeg ofte på nicket ditt. Sitter ofte for meg selv og forsøker å uttale det, bare fordi jeg vet at det Skyrim baklengs. Og jeg har en greie for ting som er baklengs.
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 Jeg tenker at vi er veldig ulike, og at du ofte kommer med en god del usaklige og småteite kommentarer, men det hender at jeg liker dem også, så det er ikke bare negativt. Og så lurer jeg fra tid til annen om du kjenner mine bekjente fra samme område som deg, men det er bare fordi jeg innbiller meg at alle alltid kjenner alle fra litt mindre steder. You got me curious. Du er fra Kirkenes?
Gjest Siklerotte Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 Nei, så absolutt ikke, har aldri vært lenger nord enn Bodø- men jeg kjenner noen fra Sør-Varanger.
CaptainHindsight Skrevet 31. august 2012 #12 Skrevet 31. august 2012 Liker deg Du virker veldig smart, som du gir litt faen, er morsom og har fine meninger. Av brukernavnet ditt så tror jeg du liker litt spill og slikt, og det gir pluss i margen ...der krøp du garantert over på første plass blant favorittbrukere. Tror ingen har lagt merke til det før uten at jeg har påpekt det. Vil tro mitt (speilvendte) profilbilde hjelper litt på, though. Hihi, yaaaay Det er faktisk en kombinasjon av min nerdete forkjærlighet for spill OG min nerdete forkjærlighet for anagrammer og lignende Double trouble med andre ord.
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #13 Skrevet 31. august 2012 Nei, så absolutt ikke, har aldri vært lenger nord enn Bodø- men jeg kjenner noen fra Sør-Varanger. ...kjenner du en, kjenner du alle. Kan ikke fjerte her oppe uten at hele bygda vet det 2 minutter etterpå. True story.
Cimorene Skrevet 31. august 2012 #14 Skrevet 31. august 2012 Dame med bein i nesa, som tar det meste med ei klype god, mørk humor. Litt skarp, men har masse selvironi og er ikke redd for å le av deg selv.
Gjest Siklerotte Skrevet 31. august 2012 #15 Skrevet 31. august 2012 Tviler ikke, men da har vi gjort en ting klart: vi har felles bekjente!
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #16 Skrevet 31. august 2012 Tviler ikke, men da har vi gjort en ting klart: vi har felles bekjente! Jess, jess. Ikke sikker på om de felles bekjente er personer jeg er glad for å kjenne, men.. Det er en annen sak
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. september 2012 #17 Skrevet 1. september 2012 Jeg liker Miryks jeg, virker som en solid dame med sterke meninger og ryggrad til å bære dem veldig åpen om det meste, men det er bare forfriskende vi nordfra tåler slikt har i hvertfall ikke hevet øyenbrynene hittils!
Musemorbr / Skrevet 1. september 2012 #18 Skrevet 1. september 2012 Jeg har hevet øyenbryn både en og tre ganger, men det er fordi jeg nok i forhold til deg omtrent bli sexuelt forknytt. Du sier det ofte som det er, og driter i om det er politisk korrekt. Jeg forsto straks at du spiller skyrim, og da ble førsteinntrykket at du nok er en layback person. Ikke så konservativ. Tipper vi kunne snakket fint sammen privat, men at du ville være den typen venninne som også lett kunne fått meg til å rødme. Også vet jeg du er hestejente, og de er jo en egen "rase" sånnsett.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #19 Skrevet 1. september 2012 Godt: Jeg sitter igjen med et inntrykk av at du er svært glad i familien din og opptatt av deres ve og vel. Jeg tror du er lojal. Vondt: jeg vet nesten ingenting om deg, men jeg sitter igjen med et inntrykk av at du er veldig ung. Du har tildels dårlig diskusjonevne, dårlig argumenteringsevne, og kritiserer andre for dårlige egenskaper du i høyeste grad besitter selv. Også er du voldsomt vulgær til tider, det forsterker det unge inntrykket du gir.
2 hjertegull :) Skrevet 1. september 2012 #20 Skrevet 1. september 2012 Jeg 'liker' jo ofte innleggene, så er ofte enig med deg, eller bare synes du har fomulert deg veldig bra.. Og jeg synes ikke du virker spesielt ung, men ikke gammel heller
☆☆☆ Skrevet 1. september 2012 #21 Skrevet 1. september 2012 Mener jeg delte mitt inntrykk av deg i en eller annen "gjett alderen"-tråd, og det står ved lag. Du har opplevd mer enn alderen skulle tilsi..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #22 Skrevet 1. september 2012 Du har det med å være frekk i svarene (og det er positivt ment, for jeg får til tider en god latter når du har irritert på deg en og annen over små filleting) Nok så ofte så trenger jeg ikke svare på tråder, bare like innlegget ditt, for du har skrevet det jeg mener, bare at du ordlegger deg betydelig bedre enn meg.. Du skriver det rett fra levra, uansett hvor politisk korekt det er.. Eller, som regel ikke er Slik jeg ser deg, så er du ikke for ung, men heller ikke så gammel, du har vilje av står, ønsker familien din det beste av det beste, og har nok bein i nesa, både til deg og halve nabolaget når du har bestemt deg for noe
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #23 Skrevet 1. september 2012 Virker som du snakker mye om de samme tingene hele tiden. Får følelsen av at du gjerne legger på og overdriver for å få en bra historie for å bli likt. Virker som du hiver deg på andre sine meninger for å bli godtatt. Ellers er du snill og søt.
Gjest overlord Skrevet 1. september 2012 #24 Skrevet 1. september 2012 Jeg gjenkjenner nicket ditt, men du har ikke festet deg hos meg. Det betyr sannsynligvis at jeg ikke har noe å utsette på deg.
Gjest Miryks Skrevet 1. september 2012 #25 Skrevet 1. september 2012 Why, thank you :3 Smilte godt nå når jeg leste kritikken. Dere er flinke til å gi konstruktiv kritikk. Hvorfor ikke bruke det i andre tråder også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå