Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 jeg liker deg, jeg. Du liker ofte mine innlegg, så skulle vel bare mangle Neida, du virker nokså oppegående. Liker flere av kommentarene dine
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Hehe jeg fikk så hatten passet på amme/røyke tråden selv etter jeg hadde forklart min hensikt, det var litt mye syntes jeg. Også det å kommentere skrivefeil dog ikke min. Men ellers virker du som en tøffing som skriver med nick er den du er, står for det du sier.
Cimorene Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Hyggelig, men legger ikke noe i mellom hvis noe skulle irritere deg. Virker som en glad person som vet hva du liker og ikke. Tenker du er den dama som tørr å si fra på butikken hvis noen har tepper over vogna og som gjør det på en slik måte at den andre ikke bare blir sur.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 Hyggelig og ærlig Dette skulle jeg skrive også, så jeg signerer her
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 Hyggelig, men legger ikke noe i mellom hvis noe skulle irritere deg. Virker som en glad person som vet hva du liker og ikke. Tenker du er den dama som tørr å si fra på butikken hvis noen har tepper over vogna og som gjør det på en slik måte at den andre ikke bare blir sur. Signerer denne jeg
Musemorbr / Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Henger meg med på det de andre skriver.
2 hjertegull :) Skrevet 1. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2012 Så hyggelig! For en fantastisk start på dagen Cimorene: Du traff spikeren på hodet, jeg kan fort finne på å si ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå