Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Frøken som har mye å si som faller godt i smak hos meg, hvert fall
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 At du ikke er den skarpeste kniven i skuffen.
Cimorene Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Har ikke fulgt så nøye med, men må si at du har kommet med en del svar som jeg er enig med. Virker som du er stolt av barna dine (og det skal man jo være). Du slår meg som en person som ikke er redd for å skille deg ut, og så står du opp for meningene dine og lar ikke andre få trykke deg ned.
cheni Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Kun positivt, både her og på fb-siden som jeg ikke har vært så aktiv på Artig og "skikkelig".
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 At du er den minst dømmende her inne som gir fornuftige svar. Du er ikke slem verken mot de som skriver de vurderer å gi fra seg barnet sitt, de som gir barna godteri hver dag, og de som har vært utro. Du feier kun for egen dør og det står det respekt av! Du er morsomt, ikke alltid jeg er enig med deg, for jeg er vel ikke like liberal som det du er. Du er sterk, tøff har møtt såpass motgang til å verdsette det livet du har og familien din og sikkert også derfor du ikke er hard mot dine medmennesker for mulig du har vært litt på den andre "siden"
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Hovedinntrykket er vel at du er avslappet og "uhysterisk" i foreldrerollen. (I allefall sammenlignet med mange andre her inne.)
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Også må du ha balls of steel eller noe i den dur som spør om det her inne
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Pluss alt det i innlegget over mitt! #7
2 hjertegull :) Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 Du er en av de som stortsett alltid, i allefall ofte, signerer med nicket ditt. Så du er ikke redd for å vise andre meningene dine. Jeg er faktisk enig med Juliea at du er svært lite dømmende, og det virker som du bare kommenterer der du har noe fornuftig å si:)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 [quote name=2 hjertegull ' timestamp='1346449161' post='144508532] Du er en av de som stortsett alltid, i allefall ofte, signerer med nicket ditt. Så du er ikke redd for å vise andre meningene dine. Jeg er faktisk enig med Juliea at du er svært lite dømmende, og det virker som du bare kommenterer der du har noe fornuftig å si:) hehe faktisk faktisk... det er en første gang for alt..
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 31. august 2012 #13 Skrevet 31. august 2012 Du er dønn ærlig, går dine egne veier og står for dine meninger og valg. Virker veldig avslappet og bryr deg ikke om hva andre mener om deg. Du er deg selv uansett
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. august 2012 Forfatter #14 Skrevet 31. august 2012 Tusen takk for alle god ord Det var en veldig hyggelig avsluting på kvelden Og jeg fikk blomster av mannen i dag,så dette ble en hyggelig kveld. Smileblunkefjes.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 31. august 2012 #15 Skrevet 31. august 2012 Har sansen for deg Tøffing som står for det hun sier Og i motsetning til hva andre teite kveg sier i tidligere tråder, så synes jeg du har valgt flotte navn til barna dine!
C.L.H85 Skrevet 1. september 2012 #16 Skrevet 1. september 2012 At du har selvinnsikt og ikke er dømmende Er veldig ofte enig med deg og ser at du er en veldig trygg person. Føler faktisk at du er stemmen av FORNUFT her inne til tider og som Juliea sier "Du feier for egen dør".
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #17 Skrevet 1. september 2012 Veldig lite privat. Veldig politisk korrekt. Men ellers virker du som en ok person.
Musemorbr / Skrevet 1. september 2012 #18 Skrevet 1. september 2012 Du tenker før du skriver, og er stort sett bare snill. Jeg er skjeldent uenig med deg. Du er ikke verdensmester på bilsikring, men jeg tror du har veldig lykkelige barn, og du er ellers fornuftig nok.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. september 2012 #19 Skrevet 1. september 2012 En gjennomsnill person, varmt hjerte og reflekterte meninger. Vet hva det vil si å møte motgang, og behandler dermed andre på en fin måte, ikke dømmende, heller hjelpende
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #20 Skrevet 1. september 2012 en av de mindre smarte, ja! Du og Juliea!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #21 Skrevet 1. september 2012 Du elsker å diskutere navnet Ailo....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #22 Skrevet 1. september 2012 Du har det med å alltid si hva du mener, uten å såre eller tråke noen på tærne, du gir velreflekterte svar, og enda om du er totalt uenig, så respekterer du andres meninger. Du har et rolig forhold til dette med barne oppdragelsen (og da er jeg positiv i skrivingen, det finnes så mye hysteri rundt om kring, så du skaper god balanse!) Du har noen nyderlig barn, og jeg må si; jeg elsker navnet Ailo (hadde jeg hatt riktige aner, så hadde det helt klart blitt vurdert her også, men slik er det da ikke) Desuten, så vil jeg da mene du virker som du reflekterer over alle sider av samme sak, før du sier(skriver) din mening om noe som helst.
☆☆☆ Skrevet 1. september 2012 #23 Skrevet 1. september 2012 Du greier stort sett å være uenig med noen uten å bli usakelig. Men du kan også hevde ditt syn med stor påståelighet
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. september 2012 #24 Skrevet 1. september 2012 Sier hva du mener, har ryggrad, tøff, tåler en trøkk, stort sett hyggelig og grei, pen. Er uenig med deg iblant, men så lenge argumentene er saklige gjør ikke det noe.
mrsrogaland. Skrevet 1. september 2012 #25 Skrevet 1. september 2012 Jeg tenker at du har rastaflettet, mørkt hår, og er skikkelig badass! Aner ikke hvor jeg har det ifra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå