Gjest stårma Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Skal for første gang være borte to netter fra småen på ett år. ammer egentlig morgen og kveld så blir 4 amminger. lurer på å slutte å amme... Men går det bare å slutte sånn på dagen eller burde jeg feks pumpe for å ta det gradvis? Noen tips med tanke på både mine pepper og barnet? Burde han få kveldsmat som feks brødskive eller grøt disse dagene siden han egentlig pleier å få pupp til kvelds? Melk på flaske er ikke noe alternativ, det liker han ikke. tenker både på det å få i han nok næring så det holder hele natten og det at det ikke blir den vanlige kveldsrutinen han er vant med
Gjest stårma Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Mine pupper skulle det stå. ikke pepper. mobil autokorrektur altså..
Mamma i vinden Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Gi grøt på kvelden. Det bør han jo få uansett snart viss du skal slutte av. Jeg hadde begynt å slutte litt før du skal bort. Kanskje med å trappe ned til bare morgen, eller bare kveld, og så kutta helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå