Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Og skal slenge i meg en halv flaske til før jeg møter jentene på byen Ble helt spontant dette, mannen kom hjem fra jobb for en times siden. Hadde planlagt en kveld i sofaen, men tenker at jeg skal komme meg ut istedet, er blitt liten tid til venninner i det siste! God kveld til dere
MillaMed2 Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Kos deg Her er det mannen som er ute ikveld
det er berre mordi Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Deilig! Her ble det ett glass før lakenet lokker.)
what a drittkjerring Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Og skal slenge i meg en halv flaske til før jeg møter jentene på byen Ble helt spontant dette, mannen kom hjem fra jobb for en times siden. Hadde planlagt en kveld i sofaen, men tenker at jeg skal komme meg ut istedet, er blitt liten tid til venninner i det siste! God kveld til dere åh, høres herlig ut..Kos dere!!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Deilig! Kos deg nyt vinen, venninnene og byturen=)
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Høres deilig ut! Sitter her og nerder på BIM/DIB, hører på musikk og hiver i meg smirnoff north. Fordi jeg er så voksen. Og vi har barnefri. Fuck yeah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå