Gå til innhold

SA??? Når mistet dere symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sitter her på nattevakt. Har fått styrt blødning med noe koagler. Jeg er så redd for at jeg mister. Har litt murringer i magen og ryggen.

Er kvalm og har veldig ømme bryster. Så jeg lurer på om jeg bør kontakte lege. Det kan jo i tilfelle ikke bli før på mandag da det nå er helg. Og når forsvinner graviditetssymptomene dersom jeg mister nå?

Er kjempe stresset og redd. Det blir en lang helg kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min SA begynte med vondt i korsryggen og litt rosa/brun utflod, varte slik i mange dager og så sluttet puppene å være ømme. Et par dager senere begynte jeg å fossblø... Var i uke 7.

Skrevet

Andre med erfaring?

Er 8+5 i dag.

Skrevet

Reis til legen i dag du! Greit å få sjekket. Har selv opplevd blødning i svangerskap. To ganger ble det flotte barn ut av det, og to ganger mistet jeg. Uansett en fryktelig belastning å gå slik og gruble.Ps det er helt ok og reise til legevakten forviderehenvisning til sykehus for dette. Stor klem fra meg.

Skrevet

Huff, skjønner du er redd.. Er ganske vanlig å blø, men kan jo selvsagt bety at du mister så ville fått det sjekket så fort som mulig så slipper du å gå å være redd.

Vil forøvrig råde deg til å kutte nattevaktene når du er gravid. Jeg har alltid trivdes med å jobbe natt, men som gravid roter nettene veldig med kroppen. I første svangerskap mistet jeg alle symptomene over natta da jeg var 9 uker på vei. Ble sendt på ul for å s hvordan det sto til og alt var bra, men ble bedt om å slutte å gå natt. Dette skjedde midt i en nattevaktshelg.

Håper alt er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...