Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Oii my good, mannen sier at vi skal selge den, mens jeg vil beholde den som familiebil! Vi har aldri eid en splitter ny bil og nå har vi altså sjansen, men som sagt mannen vil ikke at vi skal beholde den:( Hvordan få han overtalt?
Gjøkeredet③ Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Harregud så gøy! Grattis! Det er jo en strøken familiebil.. Håper du får beholde den
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Var jo en relativ bra bil også det =)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Gratulerer! behold den da vel og selg den andre=)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Tja den vi har fra før er jo ikke verdt mer enn 50.000 kroner derfor kunne jeg absolutt tenkt meg en splitter ny bil til familien og vi kommer jo aldri til og ta oss råd til og kjøpe en slik! Men er jo mannen som har vunnet denne på flax lodd så kan jo ikke nekte han og selge premien sin:(
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Om ikke jeg trengte de pengene til noe veldig spesielt, hadde jeg ALDRI solgt den bilen
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 Be om skilsmisse om han selger bilen, da må han vel dele premien i skilsmisseoppgjøret med mindre han tegnet særeie før han vant bilen!!:-))
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 Jeg hadde solgt den, og brukt pengene på en BMW X5.
maimora Skrevet 31. august 2012 #12 Skrevet 31. august 2012 Oi! Grattis! Det er jo knall biler, vi har en 2004 mod, og jeg elsker den bilen Har dere prøvd den? Hvis ikke kan det jo være han skifter mening når han har kjørt den. Samtidig er det dyre biler, så det er mye penger det er snakk om, vet ikke hva de koster nå, men da vi kjøpte vår lå de på 800 000 ny
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 31. august 2012 #13 Skrevet 31. august 2012 Herregud så heldige dere er da! GRATULERER!!! Overtal han! Vi har nettop kjøpt en xc70 og fy for en bil sier jeg bare! Dere kommer til å angre om dere ikke beholder den. Har lært at man ALDRI skal selge eller gi bort premier Behold den hvertfall ei stund, og vent ett år eller to før dere selger den.
humlesurr Skrevet 31. august 2012 #14 Skrevet 31. august 2012 Selg den og kjøp en rimeligere ny-bil. XC70 ligger vel rundt 6/700.000,- ny?!
Cimorene Skrevet 31. august 2012 #16 Skrevet 31. august 2012 Gratulerer! Så kjekt da, vil også vinne bil. Finn ut hvor mye dere får for bilen før dere selger den, de taper seg noe enormt i verdi og siden det er litt nedgangstider enda, så er det slett ikke sikkert dere får like mye som den er verdt. Pluss at den vil jo ha mye fancy sikkerhetsutstyr som er gull verdt når man skal frakte det mest dyrebare man har i den. Og så vil vel alle gutta bli imponert av at han kjører en så kul bil
Nikamo Skrevet 31. august 2012 #17 Skrevet 31. august 2012 Gratulerer! Åh, sÅ kult - du mÅ jo bare prøve Å overtale mannen
soleia Skrevet 31. august 2012 #18 Skrevet 31. august 2012 Gratulerer, så artig!! De kan jo som kompromiss selge den og kjøpe ein billegare nybil. Er mange gode familiebilar til ein billegare penge enn xc 70. Men skjønar at du har lyst å behalde, altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå