Gå til innhold

Uren hud..hva hjelper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har/har hatt uren hud? min hun ser ikke ut for tiden, og jeg får store kviser..spesielt på hake og panne.. Noen som vet hva som kan hjelpe? neon speielle produkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hudlegen. Resept på roaccutan. Det hjelper.

Skrevet

Ok. Jeg var hos lege for en stund siden, fikk da resepter på antibiotika.. Tror det hjalp litt. Men han nevnte også noe om en annen kur, men at jeg da måtte til hudlege. Er det mange bivirkninger med den kuren?

hvor lenge må man ta en slik kur?

Skrevet

Grunnen til at jeg skrev her, var for å få tips/råd som kanskje kunne hjelpe..uten en sånn kur. MEn mulig jeg må ha en slik sterk kur for å bli kvitt problemene..

Skrevet

Md continuous renewal serum har faktisk reddet min hud/liv !! Hadde kviser,nupper og rødfammede hud. Et par dager med serumet fra md var det bedre, og kanskje en drøy uke etter var huden min stort sett bra :) dyrt som faen, men også faen meg verdt det :) nesten litt for imponerende .... brukte forøvrig serumet for sensitiv hud.

Skrevet
Md continuous renewal serum har faktisk reddet min hud/liv !! Hadde kviser,nupper og rødfammede hud. Et par dager med serumet fra md var det bedre, og kanskje en drøy uke etter var huden min stort sett bra :) dyrt som faen, men også faen meg verdt det :) nesten litt for imponerende .... brukte forøvrig serumet for sensitiv hud.

Hvordan brukes det?

Har forøvrig god erfaring med Epiduo på resept fra lege.

Skrevet

Hvordan brukes det?

Har forøvrig god erfaring med Epiduo på resept fra lege.

Jeg bruker det som en vanlig krem. Smører meg inn morgen og kveld etter rens, venter til det tørker ordentlig inn så smører jeg meg inn med min vanlige fuktighetskrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...