Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 http://www.kjendis.no/mote/topp10/ Her skal man rangere damer som har pyntet seg for å gå på fest etter hvor pene man syns de er! Er vi virkelig ikke kommet lenger i vårt likestilte land?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Jeg forstår virkelig ikke vitsen! Synes det er ganske så smakløst å skulle rangere personer slik, kjendiser eller ei!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 tragisk og i det hele tatt ha en slik rangering!
TPK Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Det er jo ANTREKKET som skal vurderes her, ikke hvor pene de er!
Gjest peacock Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Det er jo ANTREKKET som skal vurderes her, ikke hvor pene de er! Uansett, hvorfor skal man vurdere folk ut fra hvordan de ser ut? Kanskje man hellere skulle begynne å ha litt fokus på personligheter og om folk har noe mellom ørene? Jeg er ikke noe fan av fotballfruementaliteten. Det tar fokus bort fra det som egentlig er viktig her i livet.
humlesurr Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Er dette noe nytt da? Syns det trilles terninger på kjendisantrekk støtt
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Finner det nok så idiotisk, det blir jo uansett å rangere mennesker ut i fra hvordan de ser ut i klærne. At hele verenen har blitt så opptatt av utseende, at man dømmes der etter, er usmaklig etter min mening. Man ender med en verden fylt av "jeg er ikke bra nok, pen nok, lang nok, tynn nok" tanker, man ser bare yngre og yngre mennesker (BARN) som utvikler spiseforstyrrelser, for når de bruker samme klærne, så ser de ikke like lange og slanke ut. Det er skrekkelig å vite at det er en så kroppsfiksert og utseendefiksert verdenen, barna våre skal vokse opp i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå