Gå til innhold

Slimproppen har gått, uke 30+5.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2gangs, og 100%sikker på at det var den. Så ut som en brennmagnet med blod i.

Jeg mistet forrige gang i uke 37 og fødte to uker senere.

 

Hvor lenge kan man gå uten slimproppen?

Jeg har mild svangerskapsforgiftning, bekkenløsning og høyt stoffskifte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen kan dannes på ny. Siden du har mild svangerskapsforgiftning hadde jeg nok ringt jm/føden og snakket med de. Så slipper du iallfall å gå og bekymre deg.

Skrevet

Man kan miste slimproppen flere ganger, om kroppen ikke er klar for fødsel enda vil den produsere en ny.

 

Men siden du har mistet før får du vel litt ekstra oppfølging denne gangen, du kan sikkert få en ekstra kontroll?

Skrevet

Uten å vite så mye om dette så vil jeg anbefale deg å ringe føden. Ikke minst pga at du mistet tidligere.

 

Lykke til! :)

Skrevet

Oi, jeg ser jeg formulerte meg feil i hovedinnlegget. Mistet slimproppen i uke 37, skulle det stå.

Har ikke mistet, i den forstand, heldigvis!

 

Men ringer Kk og hører hva de mener.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...