Temperance Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Hadde termin på tirsdag, og var liksom sikker på at gutten skulle komme rundt termin... Alle andre damer i familien har fått enten for tidlig eller ved termin, så hva er galt med meg?? Føler meg unormal når kroppen ikke gjør som den "skal", og begynner å bli litt deprimert. Har ikke tro på at dette skal gå av seg selv, blir sikkert igangsetting tenker jeg nå. Jeg vil at babyen skal komme Nå! Føler meg som en tiåring som syter og klager over dette, er da mange som har større problemer... Andre her som er over termin?
VinterSol+2 Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Sånn gikk jeg og ventet med første,ann. Det er veldig slitsomt og psykisk tungt! Men vet du, det er ikke noe galt med kroppen din. Du har fremdeles to uker som er "innenfor termin" babyen bryr seg like lite om kalenderen som den kommer til å bry seg om klokka når den kommer ut Men jeg forstår deg, jeg er bare nesten 37uker på vei, (på mandag) og jeg er utålmodig nåa, (men det har å gjøre med at forrige barn kolmfor tidlig, og ingen trodde jeg skulle gå så langt... Vanskelig å planlegge, vettu..) Hold ut, ut må den ungen,nemlig!
Lillababy Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Stakkars deg, eg føler med deg! Eg er 8 dagar på overtid, i gangsetting mandag. Tar lett til tårene. Lykke til. Fullmåne i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå