Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Er så pinlig! Er det bare meg som tenker sånn, eller? Jeg har så lyst på pizza, men å bestille det til bare meg selv er så himla flaut.. I tillegg er jeg overveltig, så da tenker vel budet sitt.. Offameg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Overveltig er jeg kanskje ikke da, men overvektig, iallefall. Hi
GlemMegEi Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 pizzabudet vet da ikke at det kun er til deg.
Gjest yrild Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Vil ikke tro at budet tenker en tanke om det. Så hvis du har lyst πå pizza så kjøp :-) Selv er jeg litt på moderat lavkarbopakka igjen og lysten på pizza forsvinner da raskere enn raskest! (Selv om det kan være sabla godt med hjemmelaget pizza da!)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 Haha, tenker faktisk det samme selv. Men så skjerper jeg meg, og tenker at de kan jo ikke vite hvor mange som er her, eller om det kommer besøk hit.. Hadde vært noe annet om du bestilte hver dag da.
skinnfilla Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 kjøp deg en pizza ,kjære deg:) mannen kommer hjem med pizza nå bon appetite;)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Haha, jeg kjenner meg igjen i det du skriver, men når andre skriver det så ser jeg jo hvor teit det egentlig er å tenke sånn. Jeg veier 15-20 kg for mye og når jeg handler snop på butikken tenker jeg at de i kassa har mest lyst å kommentere med at "jasså tjukka, skal du hjem og kose deg nå". Det er så dumt, de blåser jo i det! Kjøp pizza du!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Jeg lagde kjedelig, traust spaghetti&kjøttsaus istedet..., pizzabudet vet kanskje ikke at jeg er alene, men det vet naboene mine.. Alt man skal bry seg om. HI
C.L.H85 Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 What??? Det hadde jeg ikke tenkt litt på en gang!? Har da bestilt mat til bare meg selv flere ganger og har ikke falt meg inn at det skal være pinlig? Bestill den pizzaen du... Tviler på at noen skulle hatt noen formening om det Og uansett om noen skulle bry seg med det.. Hvorfor bryr du deg om det?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 Hahaha! Nå må jeg le. Jeg følger ALDRI med på når naboene bestiller pizza, annet enn når pizzabudet går seg bort og havner hos oss istedenfor da seff. Og ja, jeg bak i køen bak tjukka som kjøper godteri tenker alltid "det der har du ikke godt av, fleskeberg" og prøver å mane henne i tankene til å kjøpe grønnsaker istedenfor. Har ikke fungert ennå men..
humlesurr Skrevet 31. august 2012 #12 Skrevet 31. august 2012 Er så pinlig! Er det bare meg som tenker sånn, eller? Jeg har så lyst på pizza, men å bestille det til bare meg selv er så himla flaut.. I tillegg er jeg overveltig, så da tenker vel budet sitt.. Offameg. Vi står ikke opplinet på trappa hele familien Fjomsen når budet kommer på døra her heller. Mulig budet tror at det bare er 10åringen som er overlatt til seg selv med kjøpt latmannsmiddag på en fredag og ringer barnevernet da??? Gulp! Nei, dette skal du ikke anke på!! Bestill deg pizza du og kos deg
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #13 Skrevet 31. august 2012 Nå ble jeg nesten trist på dine vegne jeg! Ikke fått kjøpt deg pizza pga dumme tanker! Men jeg skjønner greia, jeg kunne fint tenke sånn selv før I morra kjøper du deg den pizzaen! Capice??
Gjest Filifjonka Skrevet 31. august 2012 #14 Skrevet 31. august 2012 Eh - hæ? Jeg får aldri med meg når naboene bestiller pizza jeg. Ikke hadde jeg reagert om jeg så det heller. Og det at du er alene betyr vel ikke at du ikke skal spise før resten av familien kommer hjem?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #15 Skrevet 31. august 2012 Må innrømme at jeg tenker akkurat det samme som deg Sist jeg ville ha pizza bestile jeg en stor, og ba dem sende med ekstra mye dressing fordi ALLE(meg, meg og meg) var så glade i det Jeg er ikke overvektig, men jeg tenker mye rart uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå