Gå til innhold

Hva tenker du om en mann med slapt håndtrykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mister interessen ganske fort...

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

«blaah» - tenker jeg...

Skrevet

menn skal ha store sterke hender :)

Skrevet

Slappe håndtrykk er ekkelt og like lite tiltalende hos menn som hos kvinner. Jeg lurer på om mennesker som knapt gidder holde hånda si selv er uinteresserte eller rett og slett ikke kan bedre?

Skrevet

Dårlig selvtillitt, helt klart. Potensielt også tiltaksløs, feig, umotivert, unnvikende, og svak.

Tenker stort sett det samme om kvinner med slappe håndtrykk. Det er ofte noe ynkelig over sånne folk.

Skrevet

Synes ikke et slapt håndtrykk er nok til å legge opp en mening om en fyr ..seriøst..da har en lite å finne på i hverdagen om en skal henge seg opp i det.

Skrevet

Slapt håndtrykk, slapp penis.

Skrevet

Generelt folk med slapt håndtrykk er grusomt!

Skrevet

Jeg føler meg ufattelig lite feminin når jeg hilser på noen som er slapp i lanken egentlig. Usj, så tafatt og lite tiltalende!

Det er heller ikke noe særlig med en som ommøblerer fingrene dine så du hører knoklene blir most til et finmalt benmel.

En fast, fin lanke som kommer din i møte, og ikke avbryter halvveis med en slapp knekk, gir best inntrykk. :D

Skrevet

En mann som ikke hilser med et fast håndtrykk og ser deg rett inn i øynene får ingen respekt av meg. Mulig sympati, men ikke respekt.

Skrevet

Huff og huff tenker jeg. Slappfisk uten selvtillit eller tæl!:(

Men det gjelder damer også...

Skrevet

Blæ, håndtrykk som er som å riste en dau fisk er ikke no særlig. Heller ikke de håndtrykkene der de kun gir deg fingrene å klemme på, ikke hele handa hvis dere skjønner. Får inntrykk av at de er giddalause og slappfisker. :/

Men de som skal knuuuuuse handa de er nesten like ille, og av og til vil de ikke slippe handa di, men stå der og riste den i flere minutter. "The compensation handshake" som Izzard kaller det. ;)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Slappe håndtrykk er noe av det mest usæle jeg vet om. Uæh.... En mann med slapt håndtrykk ser jeg ikke en gang til på.

Skrevet

Hva er det å tenke om folk med slappe håndtrykk?

Enkelte liker ikke kroppskontakt med andre, enkelt og greit.

Kan være storveise personer selv om de ikke lever opp til deres forventninger.

Skrevet

Ikke bra, jeg er selv bevist på å gi et fast og "sterkt" håndtrykk.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Syntes det er veldig lite sexy.

Skrevet

Uff, d er uggent på både kvinner og menn, spesielt menn. Tenker også at dette er en mann uten noe særlig tæl!

Skrevet

Enig med de over her. Et slappt håndtrykk gir meg en uggen følelse, og jeg tenker alltid isj når det skjer. Men jeg syns det er like veiktav damer å komme med den halvparalyserte lanken. Får meg til å tro at de ikke egentlig vil hilse på meg.

Skrevet

Synes det er helt utrolig hvor mange som har slapt håndtrykk! Har de virkelig ikke lært seg dette?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Liker ikke slappe håndtrykk verken hos menn eller kvinner jeg da men. Synes det virker som om man mangler viljestyrke, egen"guts" og det er en "smule" usexy, rett og slett..

Skrevet

Jeg er så enig med anonym over her i at det er så mange som har slapt håndtrykk. Jeg også lurer på om de virkelig ikke kan ha fått med seg at man skal ha et godt fast håndtrykk? Jeg synes det er ubehagelig å hilse på noen som ikke hilser skikkelig.

Skrevet

Jeg tenker at mora hans gjør det på samme måte og ingen har 'kortigert' han på det.

Når man hilser, så gjør man det med et fast håndtrykk. Noe annet gir inntrykk av svakhet, synes jeg. Men uten at man klemmer hånda til den andre flat. Har nemlig opplevd det også...

Skrevet

Usj, slappe håndtrykk er ekkelt (fra både menn og kvinner). Får en følelse av at personen er heilt uinteressert i å hilse eller at det er en veik person. Håndtrykk er jo ofte første inntrykk av folk en møter, så det er faktisk veldig viktig. På lik linje med god folkeskikk syns eg. Vi trente faktisk på håndhilsing på barneskolen :)

Skrevet

Ekkelt og lite tiltalende, uansett kjønn- det gir ufattelig dårlig førsteinntrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...