Gå til innhold

Damer fra Filippinene

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann jeg kjenner har forlatt hus og samboer for en jenta han er blitt kjent med via nettet, en jente fra Filippinene.

Hvordan er damene derfra? Mye fattigdom der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan sidestilles med Brasil, Thailand og Russland.

Men kvinner er i disse landene som i land ellers. Svært forskjellige. Yndinge engler og troll, om en an.

Skrevet

De jeg kjenner er ressurssterke og oppvakte.Ikke spesielt fattige, men tror ikke de nødvendigvis er representative

Skrevet

Jeg kjenner ei dame fra Fillipinene ... For å si det sånn, jeg kunne godt betalt enveis billett hjem for ho!

Skrevet

Jeg lurer liksom på om han blir lurt....

HI

Skrevet
Jeg lurer liksom på om han blir lurt.... HI

Bare fordi hun er fra et annet land?

Skrevet

Jeg kjenner en del filippinske damer, siden den ene tanten min er derfra. Jeg tror faktisk jeg kan si at alle sammen er seriøse og hardt arbeidende damer. Kjenner flere som har tatt utdanning på si' mens de har hatt full jobb og familie. De er ikke vant til å få noe lett, og de er innstilt på å gjøre en solid innsats. Er mindre imponert over en del av mennene - flere av dem synes jeg er litt tafatte, og det virker som om gambling er ganske utbredt. Tror en del av dem flyter på at de har så stødige koner!

Skrevet

Ville må uansett ikke følt mye omsorg for en mann som forgaper seg på Internett når han er i et forhold. Premieidiot. Lurt eller ikke lurt.. Håper han blir rundlurt!!!

Skrevet

Mannfolka er iallefall crap.

Skrevet

Jeg kjenner en del Filipinske demer som er gift med norske menn. Ser ikke på de kvinnene som resussvake. ikke mennene heller.

Men jeg liker ikke TAI jenter.

Skrevet

Hvorfor tar de kontakt med norske menn om de er så ressurssterke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...