Gå til innhold

Hva ville du gjordt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lysnet håret i mange år, men har egentlig ganske mørkt hår. Nå, denne uken, har jeg farget håret mørkere fordi jeg var så lei av de evinnelige stripene i håret. Syntes håret ble litt tørt og livløst av det også. Nå har jeg farget håret så det er bare bittelitt mørkere enn min naturlige farge. Eller, egentlig ganske tett opptil min naturlige farge, men med litt mer brunt i hvis dere skjønner. Ikke så skittenfarget.

Samboer hinter hele tiden om at han ikke syntes det var noe fint. Sier at fargen sikkert blir lysere etter jeg har vasket det, ute i solen osv, og at jeg kanskje kan farge det litt lysere neste gang.

Blir litt lei meg jeg.. særlig fordi jeg syntes det var fint selv.. men blir i tvil om jeg ser feil liksom.. :-(.. Uff, blir usikker på meg selv når han holder på sånn.

Jeg har fått komplimenter av andre på den nye fargen min.. men det er jo sånn folk sier kanskje, fordi det er gasnke stor forskjell, og noe vil man jo si..

Men, ville dere beholdt fargen eller hørt på samboer? Han mener sikkert ikke å være slem heller da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tenner på blondiner, enkelt og greit. Hvis du selv liker fargen må du velge om du skal høre på deg selv eller ham.

Skrevet

Helt ærlig så kommer det an på hvilken mennesketype mannen din er. Klager han, fordi han mener HAN synes du bør se sånn og sånn ut? SKAL han ha deg lys igjen, fordi han liker deg best blond? En venninne hadde en kjæreste som holdt på å gå fra sans og samling da hun bleket håret, for DET var altså ikke sexy. Men mannen min, for eksempel, ville ha fortalt meg det respektfullt, dersom han mente at jeg så penere ut før jeg foretok en endring. Da ville han ikke ment at han ikke syntes jeg var fin mer, men at han liksom vil være den som er helt på mitt parti og tipser meg om det jeg ikke klarer se selv. At jeg må tenke over om jeg har tatt det for langt. Han er god sånn, og sier ting kun på en fin måte. Kan det være det mannen din prøver på også? Mange menn prøver jo å si ting de tror hjelper, men ikke alle har de rette ordene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...