Gå til innhold

Er det virkelig mulig??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner i ny jobb kl. 8 i morgen tidlig og nå sitter jeg her med tett og rennende nese og feber -.-

Er det mulig?? Paracet kommer til å være min venn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Ta paracet og legg deg tidlig. En god natts søvn kan gjøre mye for formen. Hvis du har c-vitaminer i huset ta en dose tilsvarende 1000mg, det er en god kickstart for å bli frisk hos meg i alle fall.

 

Husk at å bli syk er det ingen som kan noe for, selv om det er din første dag. God bedring og lykke til i morgen!

Skrevet

Hvis du har natron i hus så kan du ta en halv teskje utblandet i vann hver time utover kvelden og natten. Kan hende magen blir litt løs etter hvert, men kroppen blir mer basisk og virus og bakterier greier ikke å leve da :)

 

C-vitamin i store doser slik Mentha sier er også bra!

 

God bedring! :)

Skrevet

Er ikke c-vitamin surt, og vil utligne natronen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...