Gå til innhold

Hva blir fredagskosen i kveld da damer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har spist hjemmelaget pizza til middag tidligere i dag. Blir vel ikke noe mer enn det tenker jeg.

Skrevet

Har akkurat spist Taco :)

Skrevet

Vi har også spist taco, og nå er det vin:)

Skrevet

Har kjøpt meg en cuba sjokolade og en halvliter med cola. Så skal kose meg med det, mens jeg ser på premieren på Norske talenter.

Skrevet

Nøttegodt, vannmelon og pepsi max :)

Skrevet

Biff, med hvitløkspoteter brokkolie. så kjøpte jeg fra Big One denne pakken med fingermat!

Skrevet

Taco..å er fan så lei av det!!

Skrevet

Først finnbiffgryte med potetmos og brokkoli så smågodt, cola og tv :)

Skrevet

Er alene hjemme med sønnen vår mens far nyter noen velfortjente fridager på Kielferga,- da ble det så enkelt som sodd til middag, og plommer, druer, kick, fox og ramløsa:) hadde jeg ikke vært gravid så hadde det nok vært røyk og vin:))

Skrevet

Taco. Og etterpå blir det nydelig Ben&Jerry's! Nammi!!!

Skrevet

Har stappa i meg smågodt så jeg nesten spyr, skylt ned med eplecider (light, føler meg sunnere da).

Litt selvmedlidende i dag, tredje kvelden aleine denne uka, den fjerde blir i morgen :(

Skrevet

Druer og brødskive med hjemmelaget blåbærsylte.

Skrevet

Wok til middag tidligere i dag, og en Lohengrinsjokolade som kos for litt siden. Ja, jeg vet. Det er jeg og gamle damer som spiser den sjokoalden, men den er så gooooood! Nam-nam.

Skrevet

Jeg har bursdag i dag, så vi har nettopp kost oss med nydelig lammecarré :-) OG jeg har fått diamantring! Fin bursdag så langt :-)

Skrevet

Er halvveis ned i en liten corona mens vi smårydder og har planer om sushi om ikke så altfor lenge - samt en liten godbit - en chassagne-montrachet som mannen min tok med hjem fra jobbreise forrige helg. Kose seg nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...