frk oktober Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Tupperwareparty i Oslo onsdag 12. september, kjempefin gjestegave til alle som kommer. Ingen kjøpeplikt. Utrolig mange gode produkter, og gode tilbud. Send meg en pm om du vil komme! Alle som vil er hjertelig velkommen :-)
frk oktober Skrevet 3. september 2012 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2012 Blir også tirsdag 11. september, altså to kvelder. Kl 19 begge dagene. Ingen som har lyst på supre tupperwareprodukter, litt sosial omgang og en kaffekopp? Om noen vil kjøpe produkter uten å komme på party tar jeg også imot bestillinger, se produktene i katalogen: http://www.tupperware.no/produkter/magasin-hoest-vinter
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Oi moro jeg tror jeg vil:) tirsdagen da skole il 9 onsdagen:) kan du sende meg PM? Klarer ille fra tlf:/
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. september 2012 #5 Skrevet 5. september 2012 Mannen min er dessverre på rep.øvelse hele den uken, og litt dumt å drasse med seg to små på kvelden Men blir det en neste gang, så kommer jeg!
frk oktober Skrevet 5. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2012 Juliea - har send deg pm - velkommen :-) Kira - bare å si fra hvis du vil bestille noe uten å komme på party også :-)
frk oktober Skrevet 10. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2012 Fremdeles mulig å kaste seg med! Send meg en pm om du er interessert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå