Gå til innhold

Sliten gutt i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngsten vår begynte i barnehagen for noen uker siden og er ett år. Jeg har hatt korte dager på han og han vært der annenhver dag for å få en myk start. Denne uka begynte jeg på jobb igjen, og han må derfor få litt lengre dager. Mannen min og jeg har gjort d slik at en leverer til kl 8.30 og den andre henter ca 15.00. I tillegg har jeg 80% stilling, og har valgt å ha en fridag slik at minsten kan få en hel dag hjemme hver uke. Vi har nettopp skrrudd han over på en dupp, da vi fifkk problemer med å legge han når han hadde to. Han har alltid våknet tidlig på morgenen, og tatt igjen mye på dagtid, ca 2 1/2- 3t, m nå får han bare 1 1/2-2t. Har begynt å lagt han en halv time tidligere på kvelden siden han fortsatt våkner tidlig 5- 5.30). Vel, den siste uka nå synes jeg han har virket veldig sliten når jeg henter han, nesten så han ikke orker smile til meg. eldstemann begynte i samme bhg da han var 1 1/2, og synes ikke han reagerte m å bli sååå sliten. Har god dialog m bhg, og de sier at han er smilende og blid på formiddagen og leker seg godt, m blir litt mer sliten utpå dagen, m ikke mer en vanlig som jeg forstår. Han virker å kose seg med de andre barna, og sover godt på duppen. Allikevel skjærer d i et mammahjerte å se at han virker så sliten. Hvor vanlig er dette? han er også litt sen motorisk, så han åler bare enda.

Noen m erfaring fra bhg eller andre mødre?!?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...