PeppaPig Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Skyt meg om jeg tar feil, men er ikke Timian et krydder? Jeg likte Julian og Lukas.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Mamma maser også fælt om Timian. Det er jo et krydder! Men det brukes jo i utlandet, men uansett. Lyder var kult. Julian, er fint men veldig feminint. Lukas er vel nesten utbrukt snart:) Men fint for all del:)
Guttaboys Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 Lyder. Iver er mitt yndlingsnavn, selv om det ikke er et alternativ her:) prøvde hardt å trumfe igjennom iver på andremann, men mannen nektet:(
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 Lyder alt annet er brukt opp bortsett fra Timian, men det er så hjemmesnekra på mennesker så det blir for dumt det er en urt.
Mamma med to trollunger Skrevet 31. august 2012 #12 Skrevet 31. august 2012 Trym,Trym,Trym! Verdens fineste guttenavn;)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #14 Skrevet 31. august 2012 Ingen.. Sorry, men blir så lei av alle disse "åhh, vi er så spesielle,navnene".. Gi ham et navn DU liker, uten at folk her inne skal stemme for hva som er finest. Ta det første navnet du tenker på som fint, og er det Per, så er det det han skal hete!
magpie Skrevet 31. august 2012 #15 Skrevet 31. august 2012 Lyder. Iver er mitt yndlingsnavn, selv om det ikke er et alternativ her:) prøvde hardt å trumfe igjennom iver på andremann, men mannen nektet:( Iver er også mitt yndlingsnavn og heldigvis var ikje mannen vanskelig å overtale. Så vi har en liten Iver i huset til HI, TRYM er absolutt det fineste av navnene på lista deres! Tenkte seinest idag at det er slik et fint navn, da gutten som sto på kassa i butikken het Trym Hadde det ikje vært for at jeg ikje er norsk og Trym blir vanskelig å uttale på mitt morsmål, så hadde det vært på lista mi av forslager til navn
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #16 Skrevet 31. august 2012 Lyder. Iver er mitt yndlingsnavn, selv om det ikke er et alternativ her:) prøvde hardt å trumfe igjennom iver på andremann, men mannen nektet:( Iver er også mitt yndlingsnavn og heldigvis var ikje mannen vanskelig å overtale. Så vi har en liten Iver i huset til HI, TRYM er absolutt det fineste av navnene på lista deres! Tenkte seinest idag at det er slik et fint navn, da gutten som sto på kassa i butikken het Trym Hadde det ikje vært for at jeg ikje er norsk og Trym blir vanskelig å uttale på mitt morsmål, så hadde det vært på lista mi av forslager til navn Hvor kommer du fra, om jeg kan spørre om det?
Nirgal Skrevet 31. august 2012 #17 Skrevet 31. august 2012 Julian definitivt! Syntes lyder og timian høres ut som actionfigurer og det passer ikke på en norsk liten gutt.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #18 Skrevet 31. august 2012 Julian eller Lucas. De andre navnene er bare helt merkelige, spesielt Lyder??
Musemorbr / Skrevet 31. august 2012 #19 Skrevet 31. august 2012 Siden det har dukket opp 5 Lucas i området på to år, er jeg ganske lei av det. Alle de andre er fine. Timian også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå