Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Klikk.no sier bl.a.: Mangel på oppmerksomhet, nysgjerrighet eller ren egoisme. Det er mange grunner til at vi er utro. Og utroskap skjer oftere enn du tror. http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article509621.ece
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Behøver ikkje vere det du tipser. Kan vere spennende.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Spennende er vel det viktigste ja - spenningen en ikke får hjemme!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Eller makt... kjenner mange menn høyt opp som er utro fordi de kan.. Mange av de har nå fått alt og trenger noe nytt, mens andre vil bare vise de er sjefen. Altså kona er fullt klar over dette, men hun er hjemme med ungene uten jobb og har ingenting uten mannen, så hun tviholder på fasaden og sier ikke mannen imot. Mannen lever ett mottoet"Jeg gjør hva jeg vil, men det er deg jeg kommer hjem til, liker du ikke det er du fri til å gå" Jeg tror jeg er litt fucked av å se sånt så jeg er singel. Men jeg vet jo det finnes bra menn også absolutt! Jeg har bare tidvis fått se den andre siden på litt for nært hold.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Eller makt... kjenner mange menn høyt opp som er utro fordi de kan.. Mange av de har nå fått alt og trenger noe nytt, mens andre vil bare vise de er sjefen. Altså kona er fullt klar over dette, men hun er hjemme med ungene uten jobb og har ingenting uten mannen, så hun tviholder på fasaden og sier ikke mannen imot. Mannen lever ett mottoet"Jeg gjør hva jeg vil, men det er deg jeg kommer hjem til, liker du ikke det er du fri til å gå" Jeg tror jeg er litt fucked av å se sånt så jeg er singel. Men jeg vet jo det finnes bra menn også absolutt! Jeg har bare tidvis fått se den andre siden på litt for nært hold. Litt spennende å høre hva du sier.. Vet av en som er utro. Han tjener ca 1.3mil og kona 200.000. Lurer på om det kan ligge noe i det...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 Eller makt... kjenner mange menn høyt opp som er utro fordi de kan.. Mange av de har nå fått alt og trenger noe nytt, mens andre vil bare vise de er sjefen. Altså kona er fullt klar over dette, men hun er hjemme med ungene uten jobb og har ingenting uten mannen, så hun tviholder på fasaden og sier ikke mannen imot. Mannen lever ett mottoet"Jeg gjør hva jeg vil, men det er deg jeg kommer hjem til, liker du ikke det er du fri til å gå" Jeg tror jeg er litt fucked av å se sånt så jeg er singel. Men jeg vet jo det finnes bra menn også absolutt! Jeg har bare tidvis fått se den andre siden på litt for nært hold. Litt spennende å høre hva du sier.. Vet av en som er utro. Han tjener ca 1.3mil og kona 200.000. Lurer på om det kan ligge noe i det... Det er rart det der, jo mer penger jo oftere utro er min erfaring. Skal ikke dra alle over en kam for all del, men jeg kjenner flere utro advokater enn rørleggere. penger og makt går lett over i hverandre.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Eller makt... kjenner mange menn høyt opp som er utro fordi de kan.. Mange av de har nå fått alt og trenger noe nytt, mens andre vil bare vise de er sjefen. Altså kona er fullt klar over dette, men hun er hjemme med ungene uten jobb og har ingenting uten mannen, så hun tviholder på fasaden og sier ikke mannen imot. Mannen lever ett mottoet"Jeg gjør hva jeg vil, men det er deg jeg kommer hjem til, liker du ikke det er du fri til å gå" Jeg tror jeg er litt fucked av å se sånt så jeg er singel. Men jeg vet jo det finnes bra menn også absolutt! Jeg har bare tidvis fått se den andre siden på litt for nært hold. Derfor er det viktig å ta utdanning o ha en jobb man kan forsørge seg på. Da unngår man å havne i slike situasjoner. å være singel resten av livet fordi man kan havne i disse kvinners sko er vel ikke den greieste løsninga....
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Eller makt... kjenner mange menn høyt opp som er utro fordi de kan.. Mange av de har nå fått alt og trenger noe nytt, mens andre vil bare vise de er sjefen. Altså kona er fullt klar over dette, men hun er hjemme med ungene uten jobb og har ingenting uten mannen, så hun tviholder på fasaden og sier ikke mannen imot. Mannen lever ett mottoet"Jeg gjør hva jeg vil, men det er deg jeg kommer hjem til, liker du ikke det er du fri til å gå" Jeg tror jeg er litt fucked av å se sånt så jeg er singel. Men jeg vet jo det finnes bra menn også absolutt! Jeg har bare tidvis fått se den andre siden på litt for nært hold. Derfor er det viktig å ta utdanning o ha en jobb man kan forsørge seg på. Da unngår man å havne i slike situasjoner. å være singel resten av livet fordi man kan havne i disse kvinners sko er vel ikke den greieste løsninga.... Ja sant, men mange av disse kvinnene er også relativt høyt utdannet, MEN de vil holde påf asaden fordi den er jo super. og livet de har sammen blir ikke det samme alene. Mister mange goder som svære fester, vip hit og dit. Mange kvinner har jo også valgt å være hjemme så mannen tjener alt så selvom de har utdanning har de ingentin for disse flinke advokatene har sørget for å skrive alt på seg selv bortsett fra kanskje en av hyttene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå