Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Har siden kl 13.00 hatt regelmessinge sammentrekkninger...tak i både mage og rygg.. noen ikke so vonde og noken veldig vonde ( må puste meg gjennon) er og kvalm og hatt hodepine i 4 dager, føler meg ikke helt i form egentlig. slimproppen gjikk for noken daga sida, har slimet litt kvar dag siden.. magen har sunket dei siste 3 vekene. har hatt en del murring og stikkinger der nede i de siste... so de eg lurer på, er de noe på gang eller er de kroppen som lurer meg?? Er 36 uker på vei so den kan godt vente litt til
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Har i littel gått en del på do dei siste dagane... ikke diare.. men bruker somregel og vere litt forstoppet...
ma(G)ma med to små :) Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Det er det ingen av oss som kan svare på. Ingen i det hele tatt, egentlig, siden en fødsel kan stoppe opp selv om det er ekte rier du har. Du får prøve å slappe av, og vente og se om riene tar seg opp eller gir seg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Nei eg veit de men ville bare høre om de er noen med erfaringer på feltet HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå