lorthomla Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Det sies at nummer tre er en luring, noe som stemte for min del. Nå venter jeg nr fire, og lurer på hva som gjelder nå? Noen som har erfaring?
Gullunger Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Det gikk veldig fort med nr 4. Tre timer fra jeg våknet til hun var født! En jordmor sa til meg en gang at fødsel nr 1 og 3 ligner og 2 og 4. Stemte faktisk for meg :-)
Firekids Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Lang og tung, men det varierer voldsomt. Håp på en lett en du.
lorthomla Skrevet 3. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2012 Håper det er noe det Gullunger sier, nr to var drømmefødsel :-) ønsker ikke reprise av nr tre iallefall, endte opp med katastrofesnitt :-P
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Det gikk veldig fort med nr 4. Tre timer fra jeg våknet til hun var født! En jordmor sa til meg en gang at fødsel nr 1 og 3 ligner og 2 og 4. Stemte faktisk for meg :-) Det stemte på meg også Lurer på hvilken fødsel nr 5 ligner på!!!!
Kremtopp Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 nr1 og 3 liknet en del på meg og, men om denne skal bli lik fødsel nr2 nekter jeg å føde vaginalt! :-$
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå