Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Når jeg skal svare på noen innlegg på 2 og 3. trimester, så kunne jeg godt tenke meg å være anonym noen ganger... Går ikke det?? Hvor finner jeg evt. anonym knappen?
ellen-propellen Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Tror det kun er her man kan være anonym, derav anonymforum;)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Når jeg skal svare på noen innlegg på 2 og 3. trimester, så kunne jeg godt tenke meg å være anonym noen ganger... Går ikke det?? Hvor finner jeg evt. anonym knappen? Nei, det går ikke, for de forumene er ikke laget for at man skal kunne være anonym. Det er det bare noen få som er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå