Gå til innhold

Hvordan blir man anonym??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal svare på noen innlegg på 2 og 3. trimester, så kunne jeg godt tenke meg å være anonym noen ganger...

 

Går ikke det?? Hvor finner jeg evt. anonym knappen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kun er her man kan være anonym, derav anonymforum;)

Skrevet

Når jeg skal svare på noen innlegg på 2 og 3. trimester, så kunne jeg godt tenke meg å være anonym noen ganger...

 

Går ikke det?? Hvor finner jeg evt. anonym knappen? smile.png

 

Nei, det går ikke, for de forumene er ikke laget for at man skal kunne være anonym. Det er det bare noen få som er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...