Gå til innhold

Gravid eller ikke, tro?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med mannen da jeg hadde eggløsning. Har hatt sex to ganger etter dette og lurer på om jeg faktisk kan være gravid?

 

Vanligvis blør jeg i hytt og pine, men da svart/brunt blod, før jeg får mensen. Kan spotte i nesten en uke (da brunt) før jeg endlig får mensen.

 

Men nå: jeg føler meg gravid, er mer oppblåst, stikkinger i magen, ømme bryster. Men det er ikke mer enn ca en uke siden eggløsningen var....

I tillegg så har jeg blødd litt, men bare litt friskt blod (det gjør jeg jo vanligvis ikke....)

 

Hva tror dere? Gravid :) eller ikke :( ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test! Dette er det ingen her inne som kan svare på uansett, så jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å spørre! Argh!

 

Nei, vent! Jeg "ser" forresten at du er gravid! Var det svaret du var ute etter?

Skrevet

Hehe, svært så surt svar da!

Jeg tenkte kanskje noen hadde erfaring med dette og blødning?

 

:)

Skrevet

Kanskje det er den festeblødningen folk snakker om? Uansett, så ville jeg bare ventet en uke ca og tatt en test, det er jo den eneste måten å finne det ut på :)

 

Anonym: Kan ikke folk bare spørre om akkurat det de vil da? Det er jo derfor det er et forum her på BiM ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...