Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Og husk å ha kontroll på mannen din til enhver tid, siden vi ikke vet hvem sin mann som er utro.... Vurderer å sette inn sånn sporingsdings i tlf til mannen min. Kos dere;)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Vel, jeg har allerede satt et merke i nakken hans slik at i alle fall dibberne vet at han er opptatt Ellers ja, god helg...måtte ringe jobben nå og si fra meg vakta i siste liten pga syk mann og ingen andre barnevakter. Hater det. Og det er så flaut at det ble så sent!!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Vel, jeg har allerede satt et merke i nakken hans slik at i alle fall dibberne vet at han er opptatt Ellers ja, god helg...måtte ringe jobben nå og si fra meg vakta i siste liten pga syk mann og ingen andre barnevakter. Hater det. Og det er så flaut at det ble så sent!! Nytter ikke med sporing, så lenge flere av dibberne synes det er greit å ha seg med opptatte menn;-)
Gjest Heartbroken Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Jeg har GPS-merka mannen, så nå kan jeg følge han på en stor skjerm som jeg har på kjøkkenet. Det er bare å følge det blinkende lyset, og så ringer jeg med en gang jeg ser at han ikke beveger seg - bare sånn for sikkerhetsskyld. Så hvis han skal være utro, må han ihvertfall være det i fart Ellers ønsker jeg dere en strålende helg, alle sammen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 *Ansetter sporenstreks privatdetektiv som kan skygge ham 24 timer i døgnet* - Eller vent, da risikerer jeg jo at han er utro med ham/henne.. Hmm, best jeg låser ham inne i redskapsboden resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Og husk å ha kontroll på mannen din til enhver tid, siden vi ikke vet hvem sin mann som er utro.... Vurderer å sette inn sånn sporingsdings i tlf til mannen min. Kos dere;) Har allerde gjort det. Sitter på pc og våkter nå. Kjedligt han er på jobb nå. ( hm på do nå, Kven er med han ? )
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Jeg har tapet fast et webkamera på begge hodene til mannen, med trådløs oppkobling selvsagt, så kan jeg ha full kontroll over hvor han er og hva han gjør. Og så har han selvsagt et bjeffehalsbånd rundt halsen, så jeg kan gi han et lite støt hvis jeg ikke liker det jeg ser. Eneste er at kameratene hans har begynt å ymte frempå at jeg er litt kontrollerende, jeg forstår ikke hvor de får det i fra... God helg!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Jeg har tapet fast et webkamera på begge hodene til mannen, med trådløs oppkobling selvsagt, så kan jeg ha full kontroll over hvor han er og hva han gjør. Og så har han selvsagt et bjeffehalsbånd rundt halsen, så jeg kan gi han et lite støt hvis jeg ikke liker det jeg ser. Eneste er at kameratene hans har begynt å ymte frempå at jeg er litt kontrollerende, jeg forstår ikke hvor de får det i fra... God helg! Dævver!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå