L-8 Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 (endret) Det er heeeelg!! Jippi!!! 1. Hva skal du denne helgen som du gleder deg til? 2. Kom med et kompliment til et nick her inne. 3. Hvilken sang er for deg en oppløftende stemningshøjdare om dagen? Sånn for å lette litt på den iblant surmaga stemningen her inne ;-) Endret 31. august 2012 av L-8
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 1. Vi skal hente hjem en campingvogn vi har kjøpt 2. All ære til deg som kommer med et positivt innlegg her inne. 3. Give me everything av pitbull og div. andre Jeg har nesten helg hver dag, men synes det er kos med samboer og barn hjemme også
Gjest Trulte med to små Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 1. Jeg skal på "spøkelsesjakt" og rense et hus i dag 2. Jeg gleder meg til en fin kveld med min kjære 3. Jeg regner med det blir mye frisk luft og litt trening i løpet av helgen. Ha en gooood helg!!!!
Gjest Heartbroken Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 1. Jeg skal finne frem babyklær og utstyr og begynne å gjøre klart til Lykkeliten. 2. Jeg syns Alva skriver gode og reflekterte innlegg. I tillegg er hun en racer til å holde seg til sak og ikke la seg provosere av kverulerende medmennesker. 3. Jeg blir alltid i godt humør av å høre på Bruno Mars' Lazy song. ønsker alle en gooood helg
skinnfilla Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 1. vi skal se modig på kino i dag 2.synes musemorb. er likandes;) 3.bruno mars og merry you er helt fantastisk, ha en flott helg,damer:)
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 1. Barnefri, kino og middag ute. Og den obligatoriske ville sexen som følger når en har barnefri :> 2. Captain Hindsight har en type humor jeg virkelig liker, og virker rett og slett som en kul person. 3. Tidligere idag fant jeg flere sanger på Spotify jeg hørte på da jeg var liten. Bjørn Eidsvågs album "live in ny york". Så nå går Eg e noke og resten av det albumet på repeat mens jeg smårydder rundt om i huset
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 1. Jeg og mannen skal kose oss med reker og hvitvin i kveld og så skal vi finne på noe gøy med barna i i helgen og det gleder jeg meg til. 2. Jeg syns juliea er en tøff ung dame 3 Jeg blir glad når jeg hører de nyeste sangene av Vinnie God helg alle sammen.
LuksusLiv Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 1. Jeg skal trene, feire bursdag og drikke vin med gode venner. I kveld skal jeg kle på meg noe fint og forføre mannen. Det er jo freddan! 2. Jeg syns Alva virker som en veldig oppegående og trivelig dame. Ikke redd for å skrive meningene sine. 3. Jeg liker musikk med futt og fart i, spesielt når jeg skal trene. Chris Brown med Don't wake me up går ofte på repeat når jeg løper på mølla. Fjortismusikk, but it works.
Musemorbr / Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 1. Det er et lokalt arrangement for store og små her denne helgen. Vi og et vennepar med jevngammelt barn skal ta turen dit, og vi skal kose oss. Ellers har mannen kjøpt tre store sjokoladeplater til meg, så jeg skal visst også bli tykk og tannløs. 2. Takk, 1høne. Du er ikke helt tapt bak et hønsehus du heller. Ellers kan jeg si at Ziva imponerte stort på den medmenneskelige fronten i en tråd fra i går. 3. Siden vi hører mest på den rumenske mtvlignende kanalen U, aner jeg ikke hva sangen jeg har fått på hjernen heter. Den er rumensk, men den er en morsom gladsang. Guttungen er glad i kanalen, så da står den på ganske ofte. Den er gratis, forresten og sender mye forskjellig, og mye amerikansk. Den ligger på thaicomsatelitten, om noen til ha den. Der er en tegnefilmkanal som er skikkelig fin også, med supergamle filmer. DDTV heter den. Et lite helgetips fra meg.
Magia Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 1. Barnefri i kveld til i morgen. Det blir enchiladas med masse guacamole og tortilla-chips og tequila og forhåpentligvis noe spontant sprell. 2. Jeg må si jeg har sansen for Myriks. Vanskelig å være konkret her, men jeg syns hun er morsom, litt småfrekk og kjapp i replikken og smart 3. Har sittet og prøvd og finne norske musikktekster i hele dag til skolen, og endte opp med å høre på Razika. Kjempesøtt og røft samtidig, og jeg blir i hvert fall glad!
Ikkesåallerværst Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 1. Vi skal i bursdag til svigermor. 2. Jeg liker mange! Ikke alle jeg er enige med, men Alva, yrild, myrkis, juliea, musebror,m mentha... Alle gir ordentlige svar og tar seg tid til å svare. Flere også, men kommer ikke på nå. 3. Depeche sin "Personal Jesus" (i fare for å røpe hvem jeg er...)
Gjest Miryks Skrevet 31. august 2012 #13 Skrevet 31. august 2012 *Miryks, beklager skriveleif Hehe, er så vant med det at jeg ikke bryr meg mer
Ikkesåallerværst Skrevet 31. august 2012 #14 Skrevet 31. august 2012 *Miryks, beklager skriveleif Hehe, er så vant med det at jeg ikke bryr meg mer Ooops, beklager jeg også.. God helg!
PeppaPig Skrevet 31. august 2012 #15 Skrevet 31. august 2012 1. Vi skal kjøpe ny bil JIPPI! Gleder meg stort til det. Skal endelig bli kvitt bensinsluket vi nå kjører med 2. Ingen nevnt, ingen glemt. 3. Akkurat nå så er jeg inne i en Kanye West periode. Stronger, Gold Digger, Love Lockdown tja, egentlig alle
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 31. august 2012 #16 Skrevet 31. august 2012 1. I morgen skal vi på Forsvaret sitt arrangement i Oslo (for å glede mannen), og på søndag skal jeg ha mange venninner og deres barn på lunsj. 2. Jeg har fått sansen for Pregosaurus Kverulantus i det siste. Vil også si at Sommerfugel i vinterland har mange gode svar. 3. Blir alltid i godt humør av Veronica Maggio, spesielt Måndagsbarn og Jag kommer.
Cimorene Skrevet 31. august 2012 #17 Skrevet 31. august 2012 1. Skal ut på topptur om det blir greit vær, men det lover ikke så bra akkurat nå. I så fall skal jeg ta meg et langt, godt bad med badesalt og alt, mens mannen holder fortet. 2. Har sansen for Yrild, synes hun kommer med gode og saklige svar. Det samme gjør Musemorbr/. 3. Akkurat nå er det den gode, gamle Kung Fu Fighting-sangen og Men at Work sin Down Under som er gladsanger. Og så "danser" dattera mi til de.
Gjest Trulte med to små Skrevet 31. august 2012 #18 Skrevet 31. august 2012 Jeg har visst ikke svart helt på spørsmålet ser jeg jeg var visst for YYYRRRR av fredagsglede! 2. Mange spennende folk her inne. 3. Musikken som setter rytmen igang i kroppen, rolig avslappningsmusikk, men elsker dance musikk da Er visst en veldig flink danser inni meg
2 hjertegull :) Skrevet 31. august 2012 #19 Skrevet 31. august 2012 1. Mannen kommer hjem, og det gleder jeg meg til. Så kan vi finne på no gøy alle fire! 2. Jeg liker også Miryks, Lilleeva, musemorbr/, Lykke Fryd og Alva, for å nevne noen. Mange oppegående damer her! 3. Jeg er stor fan av Fun. We are young. Den der dont wake me up er ganske fengende, men højdaren er vel den nye til Taio Cruz, den han spilte på Graham Norton show hvis noen så det, husker vel ikke hva den heter. Gullfiskhukommelse! God helg alle!
cheni Skrevet 31. august 2012 #20 Skrevet 31. august 2012 1. Må være at jeg har delvis barnefri, og har kost meg med god mat og noen øl i kveld. 2. Juliea fordi hun er så ærlig. 3. Vanskelig... liker best melankols musikk, men starter ofte dagen med Vinnies versjon av "god morgen norge".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå