Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Fikk mensen 3-4 dager før tiden på lørdag. Blødde mer enn vanlig. Søndag blødde jeg mindre å på kvelden var det slutt. Mandag hadde jeg ikke en dråpe blod, mens tirsdag da kom mensen litt tilbake (blødde en tampong så var det slutt).... Noen som har vært borti noe lignende? Pleier jo vanligvis ha mensen når jeg har mensen. Ikke at det stopper opp. Dessuten pleier jeg ha mensen i 5 dager... Noen som vet? Kan nevne at jeg sluttet på p pillen for 4 mnd siden, syklusen har egentlig vært stabil frem til nå.. Har hatt ubeskyttet sex..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Nei. Jeg føler meg ikke gravid. Også blødde jeg ganske mye 1 dagen jeg hadde mensen.. Kan man være gravid hvis man har mensen, ikke mens, mensen? Kan det være ett "tegn"? hi
najaden Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Nei. Jeg føler meg ikke gravid. Også blødde jeg ganske mye 1 dagen jeg hadde mensen.. Kan man være gravid hvis man har mensen, ikke mens, mensen? Kan det være ett "tegn"? hi Uvanlige blødninger kan være det - det kan også være at du har hatt en kjemisk eller en tidlig SA. Jeg testet positivt på 9 DPO i dette svangerskapet, men begynte å spotte dagen etter, som gikk over i en menslignende blødning - tre dager med blødninger som tilsvarte de tyngste mensdagene for min del + flere dager med småblødninger/spotting. Hadde jeg ikke testet før IKM, hadde jeg klart regnet at det var mensen. Men jeg tempet, og temperaturen gikk aldri ned, og jeg er fremdeles gravid - til min store overraskelse - og på tross av blødningene. En test kan i alle fall utelukke at det er det, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå