sologsommer Skrevet 31. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2012 Ingen. Ser jo flott ut og veldig billig, skal bruke den dom en ekstra vogn til butikker osv
Musemorbr / Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Den er helt fantastisk. Lettstyrt, veier ingenting og klarer seg topp på alle veier, også om vinteren. Noe spesielt du lurer på? Vi har hatt vår siden gutten ble født og han er straks 20 mndr nå. Vogna er som ny, og vi har brukt den veldig mye.
sologsommer Skrevet 1. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2012 Har lest på netet at den rister en del (dårlig fjæring) stemmer det? Hadde dere bilstol til? evt. hvilken?
Musemorbr / Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Vi hadde ikke bilstol som passet den. Hadde ikke behov for det. Den kan godt riste på veldig grovt terreng, men ikke til vanlig bruk. Det vi gjør er å gå i stedet for å løpe på skogsveien her vi bor, og da rister den jo ikke, så det har jeg egentlig ikke tenkt over før nå. Dersom du daglig jogger på stein og grus, kan du nok trenge mer fjæring.
sologsommer Skrevet 1. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2012 Godmorgen :-) Takk for svar!! Her er der ingen jogging, så da tror jeg vi går for den. Hvor har du kjøpt din?
Musemorbr / Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 God morgen. Vi kjøpte vogna på babycare. Fant forhandlerliste et eller annet sted, og det er mange kjeder som skal ha den. Den er et godt kjøp. Vi skal helt klart ha cobra til en evt neste baby også. Vi har den som eneste vogn, ikke ekstravogn. Eneste jeg noen gang har tenkt var at den kunne kommet med stormtrekk, men det er jo lett å kjøpe utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå