Gå til innhold

Dere med autocorrect

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere vet at det går ann å skru den av, ikkesant? Eller lese over hva man poster? Det er så jævla irriterende å lese!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Skjønner ikke vitsen med det, jeg. Det er jo det samme som det der forbanna "ordbok"-greiene som var på Nokiamobiler før.

Skrevet

Jeg har autocorrect på, men leser (som regel) over hva jeg skriver før jeg poster det.

Eneste jeg ikke gidder rette på er når den retter fra små til store bokstaver (hun vs Hun). Jeg regner med at folk forstår hva jeg mener selv om det plutselig skulle dukke opp en stor bokstav der det egentlig ikke skulle vært en stor bokstav.

Skrevet

Bruker det og leser stort sett over. Men hender det glipper...

Skrevet

Hvis jeg både skal skrive et innlegg og lese over, så ville jeg sjeldent fått postet noe. Meneh kunne jo fått mer dreisen på unga kanskje, så jeg fikk tidlig begge deler..

Skrevet

Dere vet at det går ann å skru den av, ikkesant? Eller lese over hva man poster? Det er så jævla irriterende å lese!

Jeg har det, og leser ALLTID over hva jeg har skrevet ;) men en gang var jeg litt kjapp i avtrekkeren og da skrev jeg kjempepen men det autokorrektabtil kjempepenis :D Hehe...så etter det trippelsjekker jeg ;)

Skrevet

Jeg har det, og leser ALLTID over hva jeg har skrevet ;) men en gang var jeg litt kjapp i avtrekkeren og da skrev jeg kjempepen men det autokorrektabtil kjempepenis :D Hehe...så etter det trippelsjekker jeg ;)

Jeg har kommet i skade for å påstå jeg har erotisk lapskaus i kjøleskapet ;)
Skrevet (endret)

Er det ikke godt å kjenne at blodpumpa virker og at du lever vel?

Når du først skal pirke på andre hadde det vært litt mer elegant av deg om du selv leste over før du poster. Ikkesant!?

Min AC blir på, så vær forberedt på fremtidige irritasjonsmoment! :P

Endret av humlesurr
Skrevet

ånei!!! Er det irriterende for deg?! DA må jeg jo slutte med det med en gang... NOT! Live with it, love.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...