Gå til innhold

tips til hvordan jeg kan finne katten vår,

Anbefalte innlegg

Skrevet

katten vår gikk ut på mannen sin vakt etter å bli operert4 dager før.

katten har ikke fått ferdig antibiotika kuren sin.

jeg er bekymret, har hvert ute å leta etter katten i mange timer. prata med naboer. men ingen vet hvor katten er.

katten er sønnen min sin, han er helt knust.

vi tregner tips til hvordan jeg kan finne katten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har katten vært borte? Forsvant han i dag eller? Og hva slags operasjon har han tatt?

Snakk med naboer og hør om de har sett noe. Ta med deg en pose med våtfor ut og knitre med den i alle kriker og kroker.

Hvis katten ikke er hjemme igjen i morgen ville jeg satt opp plakater på steder rundt om kring i nabolaget og eventuelt annonsert i avisen.

Mest sannsynlig kommer han hjem igjen når magesekken er tom. Han er nok i nærheten. Men det er jo viktig at han får tatt ferdig medisinkuren sin før han går løs ute.

Skrevet

Han er sikkert utro! Sjekk hos nabodamene!

Sånn helt seriøst, så kan man jo ikke gjøre så mye, annet enn å lete og lete. Har du sjekket i boder og garasjer? Hørt med naboer om de kan gjøre det samme?

Sjekket lokalavisen om noen har funnet han?

Skrevet
Hvor lenge har katten vært borte? Forsvant han i dag eller? Og hva slags operasjon har han tatt? Snakk med naboer og hør om de har sett noe. Ta med deg en pose med våtfor ut og knitre med den i alle kriker og kroker. Hvis katten ikke er hjemme igjen i morgen ville jeg satt opp plakater på steder rundt om kring i nabolaget og eventuelt annonsert i avisen. Mest sannsynlig kommer han hjem igjen når magesekken er tom. Han er nok i nærheten. Men det er jo viktig at han får tatt ferdig medisinkuren sin før han går løs ute.

han har blitt kastrert, og har renset sår på halen sin.

hvert borte i to uker på søndag. aldri hvert borte så lenge før.

mannen trodde katten la inne hele dagen. han satt opp døra på vid gap fordi sola skinte. skulle være flink å lufte.

vi etterlyse katten vår enda mer.

Skrevet
Han er sikkert utro! Sjekk hos nabodamene! Sånn helt seriøst, så kan man jo ikke gjøre så mye, annet enn å lete og lete. Har du sjekket i boder og garasjer? Hørt med naboer om de kan gjøre det samme? Sjekket lokalavisen om noen har funnet han?

hehe. alt skal være utro om dagen.

men til saken,. vi har sjekket låven ved siden av her. pratet med alle naboer i 1 km rekkevidde. sjekket garasjen, sjekket alt vi kan komme på. hørt med folk vi har møtt på i området her. lokal avisen er også sjekket.

Skrevet

Har du prøvd å ringe viking om de har fått inn noen løse katter? Eller nærmeste kennel\pensjonat og dyrebeskyttelsen? Kan hende at de har fått an inn om han har blitt funnet og sett syk ut.

Håper han dukker opp snart. :)

Skrevet

Gikk ut på mannens vakt?! Håper du lar mannen din får gjennomgå for å ha vært så slapp på vakt at han slapp ut pus? :)

Skrevet
Gikk ut på mannens vakt?! Håper du lar mannen din får gjennomgå for å ha vært så slapp på vakt at han slapp ut pus? :)

ja, han har det ganske vondt han og, trenger ikke si mer enn at jeg savner pusen så gråter han for dårlig samvittighet pga katten klarte å gå ut,. vi passet på pusen den som var hjemme måtte passe på at pusen ikke gikk ut. da pusen skulle være inne i noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...