Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 står mellom følgene navn : Vilde Nora Leonora Amanda Kan dere rangere de i den rekefølgen dere ville valgt?
L-8 Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Vilde Leonora Har dessverre dårlige assosiasjoner til Nora, så er litt inhabil der. Det er ellers et sterkt og flott navn. Amanda synes jeg er litt pen-pike navn, men forsåvidt pent det også.
stearin Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 står mellom følgene navn : Vilde Nora Leonora Amanda Kan dere rangere de i den rekefølgen dere ville valgt? Amanda Nora Vilde Leonora (helst ikke dette navnet i det hele tatt, de tre andre var veldig fine)
Milliun Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 Leonora (min datter heter det Nora Vilde Amanda
LuksusLiv Skrevet 31. august 2012 #13 Skrevet 31. august 2012 Nora Vilde Leonora Amanda, aldri i verden!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #14 Skrevet 31. august 2012 Amanda Leonora. Foreslår heller Leona, da det er litt lettere og litt finere. Nora Vilde De to siste er veldig mye brukt det siste året, men om dette ikke er noe som opptar deg så kjør på.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #15 Skrevet 31. august 2012 står mellom følgene navn : Vilde Nora Leonora Amanda Kan dere rangere de i den rekefølgen dere ville valgt? Liker dem i den rekkefølgen du skrev dem. :-) Vilde liker jeg godt Nora er fint, men synes det er for vanlig. Leonora høres litt mørkt ut - emo kid. Amanda liker jeg ikke. Betyr vel morgengry, men tenker med en gang på ordtaket "Amanda prima hora est" som betyr det samme som "morgenstund har gull i munn", men høres mer ut som "Amanda er ei prima hore"...
O`Neill Skrevet 31. august 2012 #16 Skrevet 31. august 2012 står mellom følgene navn : Vilde Nora Leonora Amanda Kan dere rangere de i den rekefølgen dere ville valgt? Vilde Nora Amanda Leonora Liker Vilde kjempegodt, og det er et navn jeg har tenkt på til en fremtidig baby om det blir ei jente..Vilde eller Live
Gjest Filifjonka Skrevet 31. august 2012 #17 Skrevet 31. august 2012 Nora Vilde Amanda Leonora Leonora blir litt sånn Sesam Stasjon-aktig for meg som hadde småbarn på -90-tallet, og derfor havner det nederst på lista.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #18 Skrevet 31. august 2012 står mellom følgene navn : Vilde Nora Leonora Amanda Kan dere rangere de i den rekefølgen dere ville valgt? Nora på soleklar topp. Et klassisk og smakfullt navn. Vilde på nr. 2, men det er et typisk poppisnavn, så det kommer langt etter Nora. Amanda på nr 3, men jeg synes navnet høres litt vulgærjålete ut. Leonora på nr. 4. Vårrull på nr. 5. Et nytt navn som jeg ikke liker i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå