fikas Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Shit, plutselig har bestevenninnen min kjøpt seg og flyttet inn i nytt hus! Har jo visst om det i en evighet - men plutselig var helgen der og de holder på å flytte! Jeg ønsker henne selvfølgelig det beste av det beste men vel ikke kjøpe noe som bare tar skapplass! Samtidig ønsker jeg at det skal være noe som betyr noe. Ett annet problem er vår økonomiske situasjon som gjør at vi lever på minimalt med midler de neste to årene. Jeg har tenkt og tenkt men kommer liksom ikke på "det rette"! Hun er generøs, omtenksom, aktiv i flere organisasjoner, hun er spirituell og tror på at de døde er rundt oss. Hun er en fantastisk lytter og har alltid gode råd. Hun er rettferdig og kjemper de svakes sak. Hva kan gi henne nå som hun for første gang flytter inn i ett eget hus? Noen gode tips?
fikas Skrevet 31. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2012 Og så bare kom det til meg som lyn fra åpen himmel haha! Hun har lenge snakket om å endre livsstil og matvaner, hun har lett for å legge på seg og vet hva hun må gjøre - det er bare så vanskelig å få til Vi har pratet om det så mange ganger at jeg skjønner ikke at det ikke slo meg før! Hun skal selvfølgelig få en god kokebok samt ingrediensene til en av oppskriftene i boken! Så nå begynner jakten på den rette kokeboken som passer med den maten hun tåler og kan spise Takk for hjelpen, bukker og nikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå