Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Dere vet det er en app som heter "hide sms"? Fungerer slik at man må logge seg inn med passord for å se sms'ne fra et nr du lagrer i app'n. Slik holder man sms skjult fra sin kjære...
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Takk, greit å vite..... Om jeg noen gang finner meg en mann jeg har tenkt å bedra........ Neida, var en SPØK!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Takk, greit å vite..... Om jeg noen gang finner meg en mann jeg har tenkt å bedra........ Neida, var en SPØK!!! Du kan sjekke ut mannens tlf og se om han har en slik app da
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 jeg sjekker ikke min manns tlf pga jeg stoler på han. om du er i et forhold hvor du føler du absolutt må sjekke mannens tlf for å se om han har hide sms så burde du begynne å revurdere hele forholdet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 jeg sjekker ikke min manns tlf pga jeg stoler på han. om du er i et forhold hvor du føler du absolutt må sjekke mannens tlf for å se om han har hide sms så burde du begynne å revurdere hele forholdet. Jeg vet av noen som burde sjekke mannens tlf.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 jeg sjekker ikke min manns tlf pga jeg stoler på han. om du er i et forhold hvor du føler du absolutt må sjekke mannens tlf for å se om han har hide sms så burde du begynne å revurdere hele forholdet. Jeg vet av noen som burde sjekke mannens tlf. GJøR du??? Så ufattelig spennende og hyggelig for deg! Også Så spennende at du deler din viten her inne. Du har nok et spennende liv!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Hvorfor ikke bare ta det hakket lengre.. Det finnes jo gpsbrikker til bil. Eller sett på mannen et halsbånd med gpsmerking. Da kan du følge han hele dagen. Keylogger på tastaturet og gjevnlig sjekking av mail og facebook kan jo og være lurt.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Creepy.... tror noen ble engstelig av denne tråden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå