Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Hva syns dere om at det nå om dagen handler om to homofile barn med følelser, sex, konflikter og alt det innebærer? Syns dere serien har gått over en grense?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Hva mener du med homofile barn? Mener du at det handler om to under den seksuelle lavalder som har et forhold? Ser ikke på Cæsar.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Herregud,glad jeg ikke følger med lenger.En barn som påstås å være homofil trenger psykolog!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Nå er jo dette tenåringer og ikke barn, de er vel rundt 17-18år. Jeg syns det er bra. Tydelig at det trengs å gjøres mer "normalt" og at fok får endret holdningene sine.
Regnbuemamma Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Syns faktisk det er fint at et slikt program tar for seg de fleste sider av seksualitet. Norge i dag er vel kommet lenger enn at man kun skal fokusere på kvinne og mann? For noen år siden var jo Vilde (datteren til svein krogstad) sammen med en jente i serien:) så vettu hva?! Jeg jubler for fremskrittet cæsar har gjort, og synes det er flott!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 HI....hvilken tid lever du i? Disse "barna" er vel 17-19 år, altså i en alder hvor mange homofile faktisk finner ut av sin legning. Synes det er kjempe bra at serien gjør at homofili ikke blir tabu.
lUmlUm med tulla si Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Gjør da ingenting, de er da over den seksuelle lavalder, og det er ingenting i veien med homofili. Jeg ser ikke på Cæsar, men jeg ville heller fulgt med på homofili i serien enn den satyromane utroskapen til han derre... uhm... Jens fyren.
elskerlivet Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Stellan jobber jo i baren og er iallefall over 18, vet ikke hvor gammel måne er, men supert at de gjør homofili like naturlig som andre forhold
Musemorbr / Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Jeg synes det er koselig, akkurat som med andre velregisserte kjærlighetshistorier på film og tv.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 Reagerer du fordi det er to gutter? Har ikke sett på mange år, men før var det jo en lesbisk jente også... Jeg synes Cæsar er en idiotisk serie, men at det er med homofile "barn" har vel ingen ting å si? Jeg hadde ikke reagert om de var ti-tolv år heller jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 La oss håpe at innlegg nr 1 og 3 ikke har homofile barn,for det kan godt hende! Det er folk som dere som gjør dette til tabu. Og skaper problemer for barn som er homofile. Plutselig er jo hatet av foreldrene sine pga. sin legning.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #12 Skrevet 31. august 2012 Er ikke rart at homofile har problemer av å komme ut av skapet med foreldre med slike holdninger. Så trist og være en skuffelse fordi det ikke elsker kjønnet som passer for mor og far.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #13 Skrevet 31. august 2012 Syntes det er flott at Cæsar fokuserer på flere målgrupper. Bra at ikke tabulegge homofili:) Syntes serien tar seg opp med viktige temaer som å bekjempe kreft, homofili, mor som har vært i fengsel, fraværende far. Virkelig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå