Gå til innhold

Insprirert: Vil du vite om mannen din er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen vet at mannen din er utro, ville du at vedkommende skulle fortalt deg det, ikke ville ha vist, eller godtatt uansett realitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vil vite. Siden jeg mener at det er opptil MEG om forholdet skal fortsette eller ikke når mannen har brutt de grunnleggende forutsetninger i vårt forhold. Det er ikke han som skal bestemme om at jeg skal bli ved å skjule utroskapet.

Skrevet

Kommer helt an på. Om han har et forhold på si, så ja. Om han har driti seg ut i fylla og angrer som en hund, nei.

Skrevet
Kommer helt an på. Om han har et forhold på si, så ja. Om han har driti seg ut i fylla og angrer som en hund, nei.

Jeg tenker på et forhold - over 6mnd +++

HI

Skrevet

Jeg ville ha visst, uansett situasjon.

Det verste med ikke å vite, ville nok at ha vært at andre mest sannsynlig ville ha visst om det, og ikke jeg. Det å kanskje få vite om det ved en mye senere anledning, og følgelig ha følt seg lurt, ville ha vært verre enn å få den brutale sannheten.

Jeg ville rett og slett at mannen skulle ha vært ærlig mot meg.

Skrevet

Jeg tenker på et forhold - over 6mnd +++

HI

Vel, da er svaret ja.

Skrevet

Ja, for jeg vil ha retten til å bestemme om jeg vil bli i et slikt forhold eller ikke. Og jeg vil vite om jeg potensielt blir utsatt for smittefare angående kjønnsykdommer og/eller graviditet hos en annen kvinne.

Skrevet

Hvem skal du få vite det av, når mannen din ikke forteller det selv?

Skrevet

Menn er ikke så flinke til å skjule slik som kvinner. De forsbakker seg til kompiser i fylla, så kan elskerinna bli hevngjerrig når hun ser at han ikke går fra kona likevel. Noen som hører rykter og tar dem på fersken. Meldinger på mobil/facebook han glemmer å slette osv osv.

Skrevet

Ja, hvis mannen min er et utro svin så vil jeg vite det. Jeg fortjener bedre enn å leve sammen med en drittsekk.

Skrevet
Ja, hvis mannen min er et utro svin så vil jeg vite det. Jeg fortjener bedre enn å leve sammen med en drittsekk.

Skrevet
Eg vil vite.

Men av hvem da?

Skrevet

Sånt kommer alltid frem, før eller siden. Her jeg bor kan man ikke slippe en fjert før det har ryktet seg. ;) Dessuten kjenner jeg mannen min godt, han hadde ikke klart å skjule noe sånt. Jeg hadde garantert klart å se at noe var galt.

Skrevet

Ville visst det, ja. Moral og sannhet betyr mye for meg. Selv om sannheten kan være knusende.

Skrevet

Ja, vil vite det. Samme hvem som hadde sagt det, spiller ingen rolle for meg.

Skrevet

Jeg sier ikke at jeg har planer om å fortelle det. Men jeg har en elsker som er gift og har barn. Men jeg vet ikke hvem kona er. Så det er ikke bare enkelt å fortelle det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...