Gå til innhold

Ullfleece fra nøstebarn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å bestille en ullfleecegenser med knapper og ullfleecebukse fra nøstebarn. Noen med erfaringer? Er de varme og gode? Hvordan er de i størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig gode, varmt og godt! Forholdsvis store i str, men buksa er litt kort i livet, spes til baby. Til litt større barn er jeg vel så fornøyd med dressene fra disana, litt mer robust på en måte..

Skrevet

Så bra. Jeg har en jente på 3 år som er liten og nett. Ser den mest naturlige størrelsen å velge er 98/104. Blir denne alt for stor tro? Kan jo brette opp litt på ermene og i livet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...