HeltAnonym Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Trenger litt hjelp til tips!! Har en baby på 8mnd nå, og tenker å kjøpe inn klær til vinteren. Han blir jo 1 iløpet av vinteren, så jeg tenker jo at han sikkert blir med oss ut i snøen innimellom (sitte i akebrett osv), og tipper også vi ikke blir ute så lenge i gangen, da det ikke er så mye for en så liten en å gjøre så lenge Da lurer jeg på: Hvilken dress anbefaler dere (bortsett fra Reima. Helst ikke en kjempedyr dress). Er Nameit/Kappahl/H&M o.l sine dresser bra? Hva bruker/brukte dere på beina til de små? I og med de ikke blir å gå så mye, hadde dere sko eller hadde dere noe vanntett sokkegreier? Hjelp...
HeltAnonym Skrevet 31. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2012 Å forresten, kjøpte dere inn regnklær til babyen til høstregnet? Evt. hvilke?
Toherligegutter Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Vi kjøpte Kappahl sin vinterdress, og veldig fornøyd med den. Han kan til og med bruke den i år også På beina hadde vi sånne sokkesko fra Name it.
L-8 Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Vi brukte stonz den vinteren han fylte ett, med godt med ullsokker nedi. Vi hadde faktisk nameit-dressen og var godt fornøyd med den. Er jo veldig begrenset hva en ettåring klarer å påføre en dress av slitasje, det viktigste var jo at han var varm! Hadde gummibukse, men brukte skalljakke og stort sett skalldressfra pop på høsten, gummibuksa var mest til å sitte i sandkassa i skikkeligsølevær ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Vi hadde en billig dress fra Cubus den første vinteren. Fikk den til 199 på salg. Den var helt grei. Varm og god. Eneste var at den ikke var helt vanntett etter en stund, men jeg tok på impregnering. Så om ungen ikke skal i bhg, så trenger han ikke dyre dresser, HM\Kapphal osv holder jo i massevis. Syns ofte de har sittet bedre enn feks reima når de er så små. Brukte "sokkesko" fra Reima på føttene med ullsokker inni der.
HeltAnonym Skrevet 31. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2012 Tusen takk for svar Da skal jeg sjekke ut de forskjellige dressene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå