Gå til innhold

Sopp og kjeller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har leita etter linker om kva slags problemer ein får vedr sopp og råte i kjeller.

Da tenker jeg på menneske kroppen. Takker for linker. Jeg finner ingen ting på nettet men er ikkje ein kløpper på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, unnskyld, sopp og råte i kjeller, men du tenker på menneskekroppen? Vil det si at du har sopp og råte i underlivet? Hvis det, får du kjøpt Canesten på apoteket, reseptfritt.... Hvis du mener i en ordentlig kjeller (selvom jeg ikke skjønte hva du mente med at du tenkte på menneskekroppen om dette er tilfelle), får man kjøpt noe på butikker som selger maling og slike ting, som man kan "beise" med... Vi fikk beskjed om dette av en fagmann av noe slag, og det funka, det. Men vi hadde ikke fått så ille utslag enda, det var mest saltutslag i mur, som la seg som "hårete" sand på gulvet/langs veggen. Vi er kvitt det nå, men malinga løsnet fra betongen, så vi måtte male på nytt!

Skrevet
Hæ, unnskyld, sopp og råte i kjeller, men du tenker på menneskekroppen? Vil det si at du har sopp og råte i underlivet? Hvis det, får du kjøpt Canesten på apoteket, reseptfritt.... Hvis du mener i en ordentlig kjeller (selvom jeg ikke skjønte hva du mente med at du tenkte på menneskekroppen om dette er tilfelle), får man kjøpt noe på butikker som selger maling og slike ting, som man kan "beise" med... Vi fikk beskjed om dette av en fagmann av noe slag, og det funka, det. Men vi hadde ikke fått så ille utslag enda, det var mest saltutslag i mur, som la seg som "hårete" sand på gulvet/langs veggen. Vi er kvitt det nå, men malinga løsnet fra betongen, så vi måtte male på nytt!

å, beklager, jeg misforstod spm ditt. Jeg trodde du lurte på hvordan du kunne få fiksa det! Sopp og råte kan forårsake alt fra mild, konstant hodepine, til mer alvorlige saker som allergier og astma, og kreft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...