Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Var med på dette i fjor og tenkte jeg ville tipse om dette til dere i år. Burde vel kanskje ikke gjøre det i fare for å gå glipp av noen godbiter, men men... I dag og i morgen (kl.10-18) er det markedsdager på Janus. Det er bodsalg fra kr.10,- og oppover. Rester, prøver og utgåtte modeller. Klær for hele familien. I fjor synes jeg det var mest til barn, og fant ikke så mye til oss voksne, men kan jo hende det er anderledes i år. Uansett fikk jeg mange godbiter til snuppa. Og dette bodsalget er da utenfor Janusfabrikken på Espeland. Løp og kjøp:-)
☆☆☆ Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Er av og til innom devold-outleten i langevåg, men har "alltid" uflaks. Da jeg var gravid hadde de nesten ikke noe til nyfødt, sist jeg var der hadde de mye i str 50-62 og fra 2 år og oppover. Dette gjelder "feilvarer" til halv pris, men jeg har aldri funnet feilen på det jeg har kjøpt annet enn på ett plagg som hadde en dobbel søm i to cm under armen (syeren hadde sikkert bomma litt og måtte reparere). Men der er alltid mye til voksen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå