Gå til innhold

Søte 3 åringen min :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Låg i sengen min i dag tidlig og slumret. Datteren min svinset rundt føttene til faren sin på badet. Plutselig hører jeg den søte stemmen hennes; "pappa? Skal vi gifte oss, og såååå kan vi susse??" Snakk om å smelte oss helt da ;)

God helg damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg er forknytt, men jeg ville antagelig synes at det bare var litt ekkelt å høre.

Skrevet

09:43; Ærlig talt hun er 3 år! Hvordan er det mulig å gjøre dette til noe ekkelt??

Her i huset susser både jeg og pappaen på småjentene våres. Synes det var sjarmerende sagt jeg :)

Skrevet

09.43

Er ikke noe som er ekkelt med at en treåring sier det!! Synes det var kjempesøtt jeg:) Tipper pappa fikk en perfekt start på fredagsmorenen med det:)

Skrevet
09:43; Ærlig talt hun er 3 år! Hvordan er det mulig å gjøre dette til noe ekkelt?? Her i huset susser både jeg og pappaen på småjentene våres. Synes det var sjarmerende sagt jeg :)

Ja, det er mulig. Og som sagt er det godt mulig at jeg er forknytt.

Skrevet

Ja, han smeltet jo helt. Kan ikke helt skjønne at noen synes dette var ekkelt. Er virkelig enkelte folk så hysteriske, at de reagerer på at en liten jente vil gi pappaen en suss?

Virkelig sykt. HI

Skrevet

Det var kjempesøtt sagt:)

Om noen synes DET er ekkelt så er det vel heller DE som er litt ekkle og har en ekkel tankegang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...